مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس گفت: پتانسیل های خاص استان کردستان خصوصا در حوزه دفاع مقدس باید به مردم ایران اسلامی معرفی شود.
کد خبر: ۸۵۶۶۲۲۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی کلوندی مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به ضعف زیرساخت های توسعه ای در کردستان، گفت: کردستان با وجود نقش مهمی که در دوران دفاع مقدس داشت همچنان مظلوم واقع شده است.

کلوندی حضور رسانه ها را در معرفی جذابیت های کردستان تاثیرگذار خواند و افزود: پتانسیل های خاص استان کردستان خصوصا در حوزه دفاع مقدس باید به مردم ایران اسلامی معرفی شود.

وی از اهتمام مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه کردستان برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در تپه الله اکبر شهر سنندج خبر داد و گفت: امروزه در شهر سنندج نشانی از یادگاری های دوران دفاع مقدس باقی نمانده و باید در این حوزه برنامه هایی داشته باشیم.

مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس گفت: راهیان نور کردستان در ابتدای راه است و با توجه به پیشرفت این حوزه در جنوب کشور تلاش مضاعفی را می طلبد.

وی به برگزاری کنگره پیشمرگان مسلمان کرد در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای انجام کارهای ماندگار کنگره پیشمرگان مسلمان کرد در این راستا برگزار شد.

کلوندی با بیان اینکه در کنگره توانستیم ۳۰ عنوان کتاب را معرفی کنیم، افزود: ۱۵ عنوان را چاپ کردیم
و ۱۵ عنوان را هم دیجیتالی منتشر کردیم.

وی گفت: "فریاد آزادی" یک نمونه از این کتاب های سازمان پیشمرگان است که به تأیید سرداران دوران دفاع مقدس نیز رسیده است.

علی کلوندی در پایان گفت: برای کنگره و شهدای پیشمرگ کرد سایت "پیشمرگ روح الله" راه اندازی شد و امیدواریم برای کنگره بعدی در سال 97 برنامه های مناسبی را اجرایی کنیم.

ارسال نظرات