مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان:

متن سخنان مسئول بسيج دانشجويي استان كرمان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد سخنان آمریکائیها:

دستگاه دیپلماسی پاسخ دندان شکنی را به آمریکا در خصوص اظهار نظر های غیر واقع بدهد
کد خبر: ۸۵۶۶۲۲۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
ارسال بيانيه مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان به خبرگزاري بسيج سپاه ثارالله استان كرمان :

دستگاه دیپلماسی پاسخ دندان شکنی را به آمریکا در خصوص اظهار نظر های غیر واقع بدهد

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به بیانات رهبری در مورد سخنان آمریکائیها گفت: دستگاه دیپلماسی پاسخ دندان شکنی را به آمریکا در خصوص اظهار نظر های غیر واقع در مورد بر جام بدهد.

بهروز

ناصر بهروز در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان که فرمودند«نگویید که امریکاییها این سخنان را برای قانع کردن رقبای داخلی خود می زنند،….اما آنچه که رسماً گفته می شود نیاز به پاسخ دارد »گفت: این یک مطالبه جدی رهبری از دولت است و وظیفه دستگاه دیپلماسی است که پاسخ دندان شکنی را به آمریکا در خصوص اظهار نظر های غیر واقع در مورد بر جام بدهد.
وی افزود:همانطورکه رهبر انقلاب فرمودند« اگر پاسخ داده نشود، صحبت طرف مقابل تثبیت خواهد شد»گفت: اگر به اظهار نظرهای مسئولین آمریکایی در مورد پاسخ داده نشودمردم دنیا همان فکری را می کنند، که آمریکائیها دائم القا می کنند.
بهروز با بیان اینکه امریکا دائم اعلام می کنند که برنامه هسته ایی ایران را برای همیشه تعطیل کردیم، این که گفته شده ایران در آستانه دستیابی به بمب اتمی بوده، افزود: باید دراین زمینه هم روشنگری کرد و پاسخ جدی داد تا متحدان ما در منطقه بدانند که اظهار نظر های انها درست نیست.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان هچنین با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند« اگر قرار است تحریم ها برداشته نشود، پس معامله ای هم در کار نخواهد بود، بنابراین باید تکلیف این موضوع مشخص شود»تصریح کرد: امریکائیها دائم اعلام می کنند؛ چارچوب تحریم‌ها حفظ می‌شود،و باید طبق بر نامه برجام پاسخ جدی به طرف مقابل داد و امروز دیگر دیپلماسی خنده جواب نمی دهد.

مجلس برجام را تطبق تعهدات ایران باخطوط قرمز بررسی کند
وی با اشاره به، مصلحت ندانستن رهبر معظم انقلاب از کنار گذاشتن مجلس از بر رسی برجام ،تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید به دقت ضمن تطبیق تعهدات ایران با خطوط قرمز اعلام شده، نسبت به قبول یا رد آن، نظر نهایی خود را اعلام کند.
بهروز خاطر نشان کرد: جنبش  دانشجویی همواره باید نسبت به اجرای  مطالبه گری رهبر انقلاب تلاش نماید.

ارسال نظرات