سازمان خدمات پس از فروش سایپا برای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به خودروهای جدید گروه خودروسازي سایپا از آمادگی کامل برخوردار است.
کد خبر: ۸۵۶۶۲۱۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

  به گزارش خبرگزاری بسیج، مصطفی وحیدزاده در مراسم افتتاحيه همزمان باشگاه مشتريان، تعميرگاه تخصصي سراتو و مركز خدمات تخصصي گيربكس اتوماتيك سايپا با اشاره به ورود محصولات جدید به سبد فروش گروه سایپا، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های راهبردی گروه سایپا تنوع محصول است و بر همین اساس آمادگي داريم تا با گسترش كيفي و كمي خدمات، رضايت مشتريان را افزايش دهيم.

وی افزود: طبیعتا با توجه به متنوع شدن سبد محصولات، خدمات پس از فروش هم باید متناسب با این تنوع محصول گسترده و متنوع شود. لذا سایپایدک تمام نیازهای خدمات پس از فروش را در قرارداد با شرکای تجاری سایپا به آنها یادآور شده است و امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از توان فنی شبکه نمایندگی‌ها، خدمات مطلوبی به مشتریان این محصولات ارائه دهیم.

مدیرعامل سایپایدک گفت: دوره‌های آموزشی فنی برای کارشناسان فنی نمایندگی‌ها و تعميرگاههاي مركزي متناسب با تكنولوژي روز خودرو و نيازهاي مشتريان برگزار شده و در کنار آن تجهیزات لازم و ابزار مخصوص تعمیرات نیز تامین شده است.

وی تاکید کرد: قطعات یدکی خودروهای جدید نيز به مقدار کافی تهیه شده و مشتریان نباید بابت تامین قطعه نگرانی داشته باشند.

 وحیدزاده گفت: با ورود خودروهای جدید به بازار، ظرفیت و ترکیب پذیرش تعمیرگاههای مرکزی تغییر خواهد کرد و با توجه به اینکه در انتخاب محصولات کیفیت خودرو مد نظر بوده است، از نظر ظرفیت پذیرش مشکلی نخواهیم داشت؛ ضمن اينكه تعميرگاه تخصصي سراتو را نيز راه‌اندازي كرده‌ايم تا مشتريان اين خودرو نگراني بابت كيفيت تعميرات و خدمات نداشته باشند.

مدیرعامل سایپایدک در ادامه اظهار داشت: برای خودروهای جدید بسته خدمات کارت طلايي طراحی شده و با ورود هر محصول جدید، کارت طلايي متناسب با آن محصول توزیع خواهد شد. به اين ترتيب مشتريان به سطح گسترده و متنوعي از خدمات دسترسي خواهند داشت و از اين بابت جاي هيچ گونه نگراني نيست به گونه‌اي كه تمام خدمات مورد نياز در يك دوره 5 ساله به صورت رايگان به مشتري ارائه مي‌شود.

وي در ادامه با اشاره به راه‌اندازي مركز خدمات تخصصي گيربكس اتوماتيك، گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا با بهره‌گیری از روش‌های نوین، بر مبنای نیازهای مشتریان خدمات متنوع ارائه می‌دهد. يكي از اين خدمات، راه‌اندازي مركز خدمات تخصصي گيربكس اتوماتيك است به طوري كه سايپايدك نخستين شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در ايران است كه نسبت به راه‌اندازي چنين مركزي اقدام كرده و قطعا موجب اطمينان خاطر مشتريان خواهد شد.

مديرعامل سايپايدك اظهار كرد: در اين مركز با بهره‌گيري از تجهيزات مدرن و استاندارد، عملكرد گيربكس در شرايط واقعي مورد آزمايش قرار مي‌گيرد كه پس از تاييد نهايي و رفع ايراد، گيربكس به نمايندگي مربوطه عودت داده مي‌شود.

لذا اين مركز با بهره‌مندي از فضاي مناسب و تجهيزات مدرن، از توانايي انجام تعميرات تمام گيربكس‌هاي اتوماتيك خودروهاي گروه سايپا  برخوردار است.

 وحيدزاده در ادامه سخنانش با اشاره به مشتري محور بودن نمايندگي‌هاي سايپا در سراسر كشور، راه‌اندازي باشگاه مشتريان را يكي ديگر از اقدامات سايپايدك در راستاي توجه به مشتري و وفادار نمودن آنها برشمرد.

 وي افزود: خواسته و نياز مشتري همواره براي ما يك اصل مهم و اساسي بوده و تلاش همكاران ما بر اين است كه برنامه‌هاي سازمان را بر محور نياز مشتري تدوين كنند. در اين مسير در سالهاي گذشته ارتباط مستقيم و خوبي با مشتريان برقرار شده كه نقطه اوج آن را مي‌توان در باشگاه مشتريان مشاهده كرد.

وحيدزاده گفت: در باشگاه مشتريان كه با هدف شناسايي نياز مشتريان جهت ارائه خدمات مناسب و شايسته به آنها و همچنين ايجاد ارزش افزوده براي مشتريان راه‌اندازي شده است، مشتريان بر اساس دفعات مراجعه خود به نمايندگي‌ها و تعميرگاههاي مركزي و همچنين ميزان حجم خريد ريالي امتيازي را دريافت مي‌كنند. باشگاه بر اين اساس مشتريان را سطح بندي نموده و خدمات بهتر و مطلوب تري متناسب با نياز آنها ارائه مي‌كند.

 مديرعامل سايپايدك تبديل مشتري معمولي به مشتري وفادار را از مزيت‌هاي باشگاه مشتريان دانست و گفت: با گسترش فعاليت باشگاه مشتريان، رضايت مشتري از خدمات پس از فروش سايپا افزايش خواهد يافت ضمن اينكه تكريم مشتري نيز بيش از پيش رعايت خواهد شد.

وي همچنين به پيشتاز بودن سايپايدك در ارائه خدمات نوين اشاره كرد و گفت: سايپايدك در بسياري از عرصه‌هاي ارائه خدمات پس از فروش در نوع خود پيشتاز بوده و اقدامات اين سازمان همواره مورد الگوبرداري ساير سازمانهاي خدمات پس از فروش قرار گرفته است كه از آن جمله مي‌توان به راه‌اندازي سامانه پيامكي تشخيص اصالت قطعه، نرم‌افزار موبايل، مركز تخصصي تعميرات گيربكس اتوماتيك، باشگاه مشتريان و راه‌اندازي تعميرگاههاي تخصصي اشاره كرد.

مديرعامل سايپايدك همچنين توفقات اين سازمان در عرصه خدمات پس از فروش را مرهون تلاش و همدلي شبكه نمايندگي‌ها با سياست‌هاي گروه سايپا برشمرد و گفت: قطعا اين يكدلي و صميميت يكي از مزيت‌هاي بزرگ رقابتي سايپا در بازار خودرو محسوب مي‌شود و ما وظيفه خود مي‌دانيم كه مديران و كاركنان نمايندگي ها و همچنين كاركنان سايپايدك كه در مسير موفقيت گام برمي‌دارند تشكر كنيم.
ارسال نظرات