طهماسبی گفت: مناطق عملیاتی استان ایلام فرصت مناسبی ایجاد می کند که ناگفته های جنگ را به نوجوانان انتقال داد.
کد خبر: ۸۵۶۶۲۰۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در همایش تجلیل از خادمین شهدا و کاروان های راهیان نور بسیج دانش آموزی اظهار کرد: وقتی دلنوشته های که در یادمان های شهدا نوشته شده می خوانیم متوجه می شویم که چقدر این مکان ها مردم را متحول می کنند.

عبدالصاحب طهماسبی تصریح کرد: جای جای خاک مقدس مناطق عملیاتی خاطرات زیادی در آن نهفته است و این فقط با راویان راهیان نور می توان آن را به زائرین یادمان های شهدا منتقل کرد.

وی با اشاره به اینکه مناطق عملیاتی مهران، شرهانی، چنگوله، قرارگاه امیر(ع) و فکه مناطق بکر و دست نخورده ای هستند عنوان کرد: این مناطق فرصت مناسبی ایجاد می کند که ناگفته های جنگ را به نوجوانان انتقال داد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) بیان داشت: سال 93؛ دوازده هزار دانش آموز با 111 نفر راوی و 110 طلاب را در قالب 38 کاروان بدون هیچ حادثه ی به نقاط ایثار اعزام شدند که این یک کار بزرگ فرهنگی و به یاد ماندی خواهد بود.

وی، افزود: با توجه به توانمندی های شما مسئولین و فرمانده هان در انتقال کاروان ها و ایجاد کار های فرهنگی بزرگ، امسال هم می خواهیم به بهترین نحو کاروان های راهیان نور را راهی مناطق عملیاتی کنیم.

سرهنگ طهماسبی اذعان کرد: تلاش بیش از حد مسئولین آموزش و پرورش و سپاه امیرالمومنین(ع) باعث شد که سال گذشته مقام سوم راهیان نور را به استان ایلام اختصاص دهیم و امسال هم با آغاز سال تحصیلی 15 مهر را آغاز این کار عظیم فرهنگی خواهیم کرد.

وی در آخر با اشاره به اینکه امسال 6400 دانش آموز باید به مناطق ایثار اعزام شوند، گفت: تمام مسائل جهت انتقال بهتر این کاروان ها باید برنامه ریزی، کنترل و نظارت شده باشد.


ارسال نظرات