حمیدرضا
همایش تجلیل از خادمین شهدا و اردو های راهیان نور/
بیرانوند گفت: بسیج، سپاه و آموزش و پرورش در راستای کارهای فرهنگی گام بر می دارند و وظیفه ی بزرگی بر دوش دارند.
کد خبر: ۸۵۶۶۱۶۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ بیرانوند مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد:همه ی کسانی که کار فرهنگی انجام می دهند برای نسل نو و جوان مملکت الگو هستند چون خودشان جوانان دوران نبرد حق علیه باطل بودند.

بیرانوند با اشاره به اینکه پایه تفکر جوانان خانواده هاست، تصریح کرد: فضای مجازی که بر تاثیر خانواده ها و مدرسه به نوجوانان غلبه کرده است و این تنها با همکاری و هماهنگی خانواده و مدرسه با عوامل فرهنگی موثر خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام بیان کرد: استان ایلام؛ از لحاظ حجم عملیاتی و نوع برنامه، توانست کار بزرگی را انجام دهند و این قابل تحسین است که با سپاه و آموزش پرورش با همکاری یکدیگر توانستند کار بهتری را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه سال 93 بیش از 12 هزار نفر دانش آموزان سال دوم و سوم دبیرستان به اردو های راهیان نور اعزام شدند عنوان کرد: امسال به موازات آغاز سال تحصیلی کار فرهنگی راهیان نور هم انجام خواهد شد.

بیرانوند گفت: نماز اول وقت برای دانش آموزان در راهیان نور امری واجب است، چون دو شهید تازه تفحص شده زرگوشی و مراد حاصلی و هزاران شهید گلگون کفن دیگر در راه خدا و برای جوانان این مرز و بوم به شهادت رسیدند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار