یک اقتصاددان در گفتگو با بسیج:

عمل افزایش تحریم موجب کاهش عکس العمل صادرات در کشور شد

سیاست دولتمردان در ایجاد تورم و روند اوج گیری واردات یا صادرات در هر کشور که کشور ما نیز مستثنی نمی باشد تاثیر گذار است و من معتقدم تحریم ها بر مشکلات اقتصادی کشور نقش پررنگی را داشته است.
کد خبر: ۸۵۶۶۱۰۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
مهدی تقوی استاد دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: از عملکرد بانک ها راضی ام چون بانک ها مقام نظارت بانک مرکزی را دارند که از سوی دولت مردم موظف است تا بر امور بانک ها کنترل داشته باشد همه بانک ها حسابرس دارند و بر اساس صورت های مالی حسابرس ها تایید یا رد می کنند حال این بانک خصوصی یا دولتی باشد، من با نظریات افرادی که نظارت بر بانک ها رد می کنند مخالفم.

وی افزود: نظر دادن در باره نظارت بر عملکرد بانک ها از حیطه ما خارج است، ما نمی توانیم در بزنیم که بانک ها چه کار می کنند بانک ها از طریق اداره نظارت بر بانک ها کنترل می شوند بسیاری از حسابرس ها از دانشجویان ارشد من استاد می باشند که این وظیفه سازمانی را عهده دار هستند.

تقوی در خاتمه اشاره کرد: سیاست دولتمردان در ایجاد تورم و روند اوج گیری واردات یا صادرات در هر کشور که کشور ما نیز مستثنی نمی باشد تاثیر گذار است و من معتقدم تحریم ها بر مشکلات اقتصادی کشور نقش پررنگی را داشته ، افزایش تحریم برای کشور موجب کاهش صادرات گردید.


ارسال نظرات