فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: مذاکره با دشمنان معنی ندارد چرا که دشمن به هیچ منطق وعهدی پایبند نیست.
کد خبر: ۸۵۶۶۰۹۰
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد‌حسینی در همایش ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان حوزه‌های پایگاه مقاومت بسیج ساوجبلاغ با تأکید بر بی‌منطق بودن دشمن اظهار داشت: مذاکره با دشمنان معنی ندارد چون دشمن ما به هیچ منطق و عهدی پایبند نیست.

مذاکره با دشمنان معنی ندارد چرا که دشمن به هیچ منطق وعهدی پایبند نیست
وی افزود: طرف مذاکره‌کننده هیچ اقدام مثبتی پس از مذاکرات از خود نشان نداده و همواره در کشورهای خود بر علیه ایران صحبت کرده، که اینها همه سخنان گزافی است.

استادحسینی گفت: باید تمامی قدرت‌ها بدانند که تا آخرین قطره خونمان برای اعتلای اسلام و انقلاب ایستاده‌ایم.

فرمانده سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: اینکه ما برای آمریکا فرش قرمز پهن کنیم در منش امام(ره) نیست بلکه امام(ره) امروز را به خوبی می‌دید و درباره خطر دشمنان همواره گوشزد می‌کرد.
مذاکره با دشمنان معنی ندارد چرا که دشمن به هیچ منطق وعهدی پایبند نیست

در ادامه این مراسم همچنن امام جمعه ساوجبلاغ هم با تاکید بر همدلی و همزبانی گفت: مسئولان کشور باید کاری کنند تا اختلافات را از بین ببرند چون ملت هم از اختلافات دل خوشی ندارند.

حجت‌الاسلام محمدتقی ناطقی افزود: در سالی که به نام سال همدلی و همزبانی است باید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و در مسیر ولایت قدم برداریم تا دشمن از اختلاف ما سواستفاده نکند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی ماه محرم باید هیئت امنای مساجد با همکاری بسیجیان، فضای خاصی برای حضور مردم در مجالس را فراهم کنند تا مراسمات با شکوه خاص و در شأن مردم برگزار شود.

امام جمعه ساوجبلاغ ورود مواد مخدر در جامعه را مرگ تدریجی ملت آن جامعه دانست و خواستار مبارزه همگانی با این هجمه آشکار دشمن شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها