خبرهای داغ:
با حضور سردار آذرنوش؛

یادواره شهدای منطقه قهاوند برگزار می‌شود

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: یادواره شهدای منطقه قهاوند و شهید شاخص سال 94 شهید غلامی در روز سه شنبه 17 مرداد ماه با حضور سردار آذرنوش مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۶۰۵۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن مرادی اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای یادآوری و نجوا کردن راه، رسم و روش شهیدان است و اقدامی بزرگ و فرهنگی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهیدان با تبعیت محض از ولایت‌فقیه رسالت خود را به نحو احسن انجام داده‌اند، تصریح کرد: شهیدان در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی به عنوان اسوه‌های مقاومت، شهادت‌طلبی، ایثار، از خودگذشتگی و وفاداری ماندگار شده‌اند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: یادواره شهدای منطقه قهاوند و شهید شاخص سال 94 شهید غلامی در روز سه شنبه 17 مردا ماه سال جاری همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع روستای قرخلر برگزار می‌شود.

وی گفت: سخنرانان این برنامه دکتر فلاحی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور همدان و سردار آذرنوش مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور می باشند.

مرادی همچنین از افتتاح اولین دوره کلاس تخصصی قرائت قرآن کریم با حضور یکی از اساتید برجسته و زبده از سازمان اوقاف همدان در قهاوند خبر داد و افزود: این کلاس در استان باتوجه به اهمیت موضوع و استقبال شرکت کنندگان به مرکز قهاوند اختصاص می‌یابد تا انشالله از تعداد شرکت کنندگان در پایان دوره  اساتید مجرب جهت این امر مهم در سطح منطقه در راستای اعتلا به موضوع قرائت قرآن پرداخته شود.

وی گفت: توجه به مضامین قرآن کریم و مفاهیم آن باعث تاثیر پذیری در بین جوانان و نوجوانان و همچنین سوق دادن آنها به مضامین اسلامی می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات