خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: بازخوانی عملیات کربلای ۴ به مدت هفت شب در محل باغ‌موزه دفاع مقدس همدان از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در همدان است.
کد خبر: ۸۵۶۶۰۴۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی حسنی امروز در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس امسال از ۳۱ شهریورماه آغاز و همزمان با سالروز شهادت شهیدان فلاح، فکوری و نامجو روز هفتم مهر به پایان می رسد.

وی در ادامه به برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:اجرای مراسم و رژه نیروهای مسلح، دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با نماینده ولی‌فقیه در استان، تجلیل از ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مراسم خاطره گویی در مساجد، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مراسم پیاده‌رویی خانوادگی، اعزام به راهیان نور جنوب کشور و غیره ازجمله این برنامه‌هاست.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بازخوانی عملیات کربلای ۴ به مدت هفت شب در محل باغ‌موزه دفاع مقدس همدان را از مهم‌ترین این برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: انتظار داریم که یک روز از این هفته بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس برای عموم مردم رایگان باشد.

وی بابیان اینکه همچنین انتظار داریم که در روز رژه مشترک نیروهای مسلح که در ۳۱ شهریورماه در محل میدان باباطاهر برگزارمی شود دستگاه‌های خدمات رسان همچون ادامه برق، مخابرات، آتش‌نشانی، اورژانس در محل حضورداشته باشند، گفت: شهرداری نیز باید در بحث تبلیغات و نصب بنرهای تبلیغاتی همکاری لازم را داشته باشند.

حسنی از راهنمایی و رانندگی خواست تا در روز ۳۱ شهریورماه از ساعت هفت صبح طرح ترافیکی را در میدان باباطاهر اجرا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات