اقتصاد مقاومتی رهایی از جنگ اقتصادی

در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم که راه برون رفت از آن اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۵۶۶۰۲۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱



خبرگزاری بسیج مازندران،سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ساری اظهار کرد: امیدوارم همانگونه که از نعمت شهدا بهره برده ایم از این پس نیز همین بهره را ببریم چرا که شهدا زنده اند و از همه ما نسبت به این انقلاب دلسوزترند. لذا باید مواظب باشیم که قلبهای ما را عایق نگیرد تا از اتصال به شهدا بی بهره نمانیم.

امام راحل گلزارهای شهدا را دارالشفا نام برده اند. باید بهره گیریمان از شهدا برای ادامه راه باشد

وی حضار را بسیجی خطاب کرد و اعلام داشت که همه بسیجیان بدانند که وظیفه همه ی ما یادآوری شهداست.

جنگ دشمن به شکل سخت بعد از انقلاب در هشت سال دفاع مقدس بوده که دشمن از سال65تصمیم به بکار گیری جنگ نیمه سخت و جنگ نرم گرفت.

به فرموده مقام معظم رهبری درست است که در گیر جنگ نظامی نیستیم اما درگیر جنگ فرهنگی و سیاسی و اقتصادی هستیم که از همه مهمتر جنگ فرهنگی است ماموریت اصلی ما در سپاه جلوگیری از نفوذ دشمن از این طریق است که جنگ بسیار دشواری است باید مواظب همه جا بود نباید دچار غفلت باشیم که اگر دچار چرب و شیرین دنیا شویم مطما نا دچار شکست میشویم. ما به عنوان مسلمان نباید ساکت بنشینیم و بگذاریم دشمن دست ما را از پشت ببندد.

به فرموده حضرت آقا در پیچ تاریخی هستیم که هرچه از آن میگذریم تند تر میشود اوضاع سختی است اما در همین اوضاع سخت به یک آیه قرآن عمل کنیم بسیار ساده میشود ایمان داشته باشیم هر که خدا را یاری کند خدا هم اورا یاری میکند مقام معظم رهبری اصرار دارند به اعتقاد به آیات قرآن .حضرت آقا در جمله ای فرمودند که در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم که به تعبیری این جنگ را جهاد مقدس معرفی کردند.

بسیج سازمانیست که همه ی سازمان ها را احاطه کرده است و مردم باید وارد کار شوند..

سپاه وظیفه جذب و آموزش و بکارگیری مردم در بسیج را دارد.

وی در ادامه افزود در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم که راه برون رفت از آن اقتصاد مقاومتی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار