پایان انتظار فرهنگ دوستان برای سینمای قائمشهر

احیاء سینما درقائم‌شهر

فرماندار قائم‌شهر از پایان انتظار فرهنگ دوستان برای سینمای قائمشهر با تبدیل مجتمع فرهنگی هنری «حر» قائم‌شهر طی سه ماه آینده به سینما خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۶۰۱۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهدی محمدی در مراسم اختتامیه طرح تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزان این شهرستان که در مصلای قائم‌شهر برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان قائم‌شهر در حوزه قرآنی از فعالیت خوبی برخوردار است، اظهار کرد: شرکت دانش‌آموزان در طرح هسته فرهنگی نخبگان جوان که باعث تقویت آموزه‌های دینی جوانان نیز می‌شود برای آینده آنان در مدارج بالای تحصیلی تاثیرگذار است.

وی افزود: از همه امکانات موجود در شهرستان برای تقویت و برگزاری این کلاس‌ها استفاده می‌کنیم.

محمدی برگزاری چنین کلاس‌هایی را با توجه به کمبود امکانات تفریحی و سرگرمی برای اوقات فراغت جوانان و دانش‌آموزان مفید دانست و گفت: مجتمع فرهنگی هنری "حر" در منطقه کوچک‌سرای قائم‌شهر تا سه ماه آینده به سینما تبدیل می‌شود.

امام جمعه قائم‌شهر، با بیان اینکه نباید آموزش جوانان به‌دلیل کمبود اعتبارات تعطیل شود، اظهار کرد: هنر مسئولان دستگاه‌های اجرایی بهره‌برداری گسترده از کمترین امکانات بهره‌مند شود.

آیت‌الله علی معلمی تصریح کرد: جوانانی که در طرح شرکت کردند از برجستگان و نخبگان شهر هستند و بالا بردن سطح آگاهی آنان نباید متوقف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها