جمعی از شهروندان مهریزی خواستار انجام برنامه های مختلف فرهنگی در سطح پارک ها و بوستان های این شهرستان شدند.
کد خبر: ۸۵۶۵۸۹۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح مهریز: جمعی از شهروندان مهریزی خواستار انجام برنامه های مختلف فرهنگی در سطح پارک ها و بوستان های این شهرستان شدند.

مردم مهریز اعتقاد دارند که شهرداری مهریز در سال های اخیر کارهای خوبی را در بعد عمرانی در سطح پارک ها انجام داده ولی جای خالی کارهای فرهنگی به خوبی احساس می شود.

در این خصوص فاطمه کمالی گفت: رسیدگی به پارک ها و برخی بوستان ها در شهر و محلات مختلف توسط شهرداری انجام گرفته ولی جای کار بیشتر وجود دارد.

شهروند دیگر مهریزی اظهار داشت: برخی پارک ها در طول سال ورد اقبال نه تنها مردم مهریز که سطح استان یزد و یا برخی مناطق دیگر است .

رضا زارعیان گفت: پارک کوثر، کوه ریگ، دولت آباد و پارک در شهرک رجایی از جمله جاهایی است که مسافران غیر بومی زیادی نیز از آنها استفاده می کنند.

وی به خاکی بودن برخی از مسیرهای این پارک ها بخصوص کوثر و کوه ریگ اشاره کرد و خواستار رسیدگی به آنها شد.

حسین زارع زاده نیز که فرهنگی در مهریز است ضمن قدردانی از شهرداری مهریز به برخی نارسایی ها در پارک کوثر اشاره کرد و از مهمترین آنها را کمبود سکوهای نشیمن و سرویس های بهداشتی آن مکان ذکر کرد.

وی گفت: باید به این مسائل و همچنین موضوع روشنایی پارک کوثر و برخی جاهای دیگر رسیدگی شود ولی نباید مسائل فرهنگی و ارزشی را هم فراموش شد.

یکی از مسافرانی که در پارک کوثر به همراه خانواده خود حضور دارد به خبرنگار ما گفت: برخی افراد بدون توجه به حقوق دیگران در این پارک قلیان می کشند.

قاسم محمدی افزود: باید نظارت فرهنگی بیشتری در این پارک بزرگ استان در شهر مهریز صورت گیرد تا خانواده ها بهتر و راحت تر استفاده کنند .

وی اظهار داشت: باید در این مجموعه و سایر پارک ها غرفه فرهنگی و ارزشی وجود داشته باشد و همچنین مکان بازی بچه ها با وسایل بیشتر تقویت شود.

شهروند دیگری از عدم انجام برخی فعالیت های فرهنگی و نظارتی در پارک ها گلایه مند و خواستار دقت نظر و برنامه ریزی بهتر در این خصوص بود .

رقیه اسلام زاده گفت: بعد عمرانی پارکها و برخی بوستان های مهریز با پیگیری مسولان نسبتا خوب است ولی باید همپای آن به کارهای فرهنگی نیز عنایت شود .

در این خصوص شهردار مهریز گفت: طی سال های اخیر بر حسب نیاز در پارک های شهر کارهای عمرانی خوبی صورت گرفته است .

محمد زارعیان افزود: این روند قطعا با همت و همراهی مسوولان و مردم در سطح شهر مهریز ادامه خواهد داشت .

وی در خصوص مسائل فرهنگی اظهار داشت: در سال های اخیر برخی کارهای فرهنگی و نظارتی انجام گرفته و بدون شک تقویت می شود و امسال برنامه های فرهنگی خواهیم داشت.

شهردار مهریز از همراهی مردم و مسولان تشکر کرد و خدمت به آنها را با فراهم کردن امکانات فرهنگی و رفاهی یک افتخار دانست.

مهریز دارای پارک های مختلف در شهر است که در طول سال میزبان مسافران زیاد از اقصی نقاط استان یزد و حتی کشور است.     

 

ارسال نظرات