نماینده مردم تهران در تفت مطرح کرد:

فتنه 88؛ ظلم به مردم ایران بود/نمایندگان مجلس از بررسی برجام کوتاه نخواهند آمد

نماینده مردم تهران در یادواره شهدای روستای اسلامیه تفت گفت: مگر در متن برجام چه نوشته است که این همه مقاومت ومخالفت برای ورود مجلس شورای اسلامی به برجام و بررسی آن می شود؟ شما مردم بدانید نمایندگان مجلس با قدرت ایستاده اند و کوتاه نخواهند آمد.
کد خبر: ۸۵۶۵۸۸۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح تفت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای روستای اسلامیه تفت گفت: خون شهدا انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد چراکه امروز اگر این جوانان و ایثارگری آنان نبود وضعیت ما نیز مشخص نبود.

«محمد سليماني» افزود: اگر ما نقشه جغرافیایی سالیان گذشته ایران را نگاه کنیم می بینیم در هر جنگی بخشی از ایران جدا شد ولی در دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ما به دست دشمن نیفتاد.

وی با بیان این سوال که چرا ما باید را شهدا را ادامه بدهیم؟، گفت: اگر بخواهیم به جواب این سوال برسیم باید بگوییم آیا ما هر گاه راه شهدا را رفتیم ضرر کردیم؟ اصلا چنین نیست بلکه هر کس با راه شهدا زاویه گرفت با انقلاب نیز دچار مشکل شد.

این نماینده مجلس مهم ترین رکن پیروی از راه شهدا را اطاعت از ولایت دانست و گفت: اگر وصیت نامه شهدا را مرور کنیم می بینیم همه آن ها بر اطلاعت از رهبری و ولایت تاکید کردند؛ اگر ما غلظتِ اطاعت از ولایت را در خود بالا ببریم در واقع راه امام و شهدا را ادامه دادیم.

وی تصریح کرد: پیروی از ولایت باید عملی باشد چراکه عده ای در صدر حرفشان اطاعت از ولایت فقیه است اما انتهای اعتقاد آن ها نه تنها عمل به ولایت نیست بلکه حرفی هم از آن نمی زنند.

وزیر اسبق ارتباطات اذعان داشت: تا زمانی که رهبری و حمایت این ملت وجود دارد؛ شاید کسی آفت هایی را به انقلاب اسلامی وارد و سرعت حرکت آن را کم کند اما هیچگاه نمی تواند حرکت آن را متوقف کند.

دکتر سلیمانی، در ادامه به تشریح این آفت ها پرداخت و ظلم و دست درازی به بیت المال را نمونه هایی از آن دانست و گفت: در حوادث فتنه 88 ما عینیت ظلم به مردم ایران را دیدیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز دشمنان ما می گویند کشور ایران را نمی توان با بمباران نابود کرد و مردم ایران را نمی توان با جنگ از میدان بیرون کرد اما به ستون پنجم خود در داخل کشور امید دارد و به خاطر همین امید است که رهبری از نفوذ دشمن سخن می گوید و در این رابطه هشدار می دهند.

این  مقام مسئول، به مسئله برجام نیز اشاره کرد و اظهار داشت: همه متن برجام را بخوانیم و ببینیم اگر خوب است احسنت بگوییم و اگر نه آن را اصلاح کنیم.

وی ادامه داد: مگر در متن برجام چه نوشته است که این همه مقاومت ومخالفت برای ورود مجلس شورای اسلامی به برجام و بررسی آن می شود؟ شما مردم بدانید نمایندگان مجلس با قدرت ایستاده اند و کوتاه نخواهند آمد.

سلیمانی در ادامه با انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند ماه سالجاری اشاره و تصریح کرد: ما باید در انتخابات تلاش کنیم صالحان واقعی بر سر کار بیایند و نه کسانی که دم از رهبری می زنند ولی وابسته به کانون های پول و قدرت هستند.

مدیر اسبق صنعت سامانه‌های فضایی صنایع مخابرات ایران، خاطرنشان کرد: خاطره مجلس ششم و آن همه بحران هایی را که برای انقلاب درست کرد همه در یاد دارند لذا ما نباید شرایط برای چنین افرادی فراهم کنیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار