خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین کامجو گفت: هدف از برگزاری جلسات گفتمان سازی فرمایشات رهبری مطرح کردن منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری و آگاهی دادن به مردم برای جلوگیری از هجمه های فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۸۵۶۵۸۶۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی حجت الاسلام و المسلمین کامجو امام جمعه موقت شهرستان فردوس با بیان اینکه امروز بسیاری از افراد گرفتارتهاجم فرهنگی شده اند گفت : اقتصاد مقاومتی چندین سال پیش برای جلوگیری از هجمه های فرهنگی توسط رهبر معظم انقلاب مطرح گردید که متاسفانه زیاد مورد توجه قرار نگرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین کامجو هدف از برگزاری جلسات گفتمان سازی فرمایشات رهبری را مطرح کردن منویات وفرمایشات مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: باید دغدغه های ایشان به تمام مردم و اماکن خصوصی و عمومی برسد.

رجبی مقدم فرماندار فردوس در ادامه این جلسه با اشاره به این که شرایط برای گفتمان سازی فرمایشات رهبری در فردوس بهتر مهیا است بیان کرد: گفتمان سازی فرمایشات رهبری در فردوس به علت یک نواختی دیدگاه های سیاسی بهتر محقق می شود و نتیجه بخش تر است چرا که در فردوس انقلابیون هنوز هم انقلابی مانده اند.

وی تاکید کرد: در این جلسات باید هر آنچه را که قابلیت فرهنگ سازی و اثر بخشی دارد مطرح شود و هرکدام از مقوله ها باید به صورت عملی باشد نه به صورت ظاهری و شعاری و باید از خود مسئولان شروع شود وگرنه نتیجه به صورت دیگری خواهد بود. 

رجبی مقدم ادامه داد: اگر مردم پای کار بیایند و کار جدی تر گرفته شود نتیجه ها را بهتر و با اعتماد بیشتر می توان به مسئولین استانی ارائه داد.

وی با اشاره به این که  متاسفانه بلای خانمان سوز شبکه اجتماعی گریبان گیر مدیران و مسئولان  شده اظهار داشت: وقتی که می بینیم که فلان مسئول یا مدیر در جلسات تنها با گوشی های خود مشغول شده اند و درگیر چت در نرم افزارهای  لاین و وایبر و تلگرام هستند نشان دهنده این است که این فضاها نیز به خانواده های مذهبی قابل نفوذ است. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها