فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت:امروز 135 نفر از بسیجیان شهرداری کلانشهر اراک برای بازدید از مناطق عملیاتی مهاباد،سردشت و بانه به مدت چهار روز به این مناطق اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۶۵۷۶۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

محمد رضا رضایی اردوی راهیان نور را احیاگر ارزش‌های دفاع مقدس دانست وگفت: عزت و افتخار امروز کشور مرهون جانفشانی‌ها و خون‌هایی است که شهیدان گرانقدر تقدیم اسلام و انقلاب کردند و بر ما واجب است که به درستی از این گنجینه‌ها پاسداری و پیام آنان را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

وی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور انتقال فرهنگ جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی انقلاب اسلامی دانست و افزود امروز پس از تجربه مطلوب راهیان نور جنوب کشور، راهیان نور غرب نیز به شکل مطلوبی در حال برگزاری است.

وی افزود: اعزام کاروان های راهیان نور، عملیات بزرگ فرهنگی است چرا که این اقدام ،گامی موثر برای تشریح و تبیین ارزش های دفاع مقدس در اقشار مختلف مردم به خصوص نسل های سوم و چهارم انقلاب محسوب می شود.

وی در پایان گفت: آشنایی نسل جوان با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس یکی از ابزارهای مقابله با هجمه های فرهنگی از سوی دشمنان است.

 

ارسال نظرات