خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه دامغان:

شبکه های ماهواره اي در صدد تخریب ارزش های اسلامي هستند

جانشین فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: دشمنان با استفاده از شبکه هاي ماهواره اي، باورها و ارزش هاي اسلامي را نشانه گرفته اند.
کد خبر: ۸۵۶۵۷۲۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از دامغان، محمد خوشقدم در گردهمايي میقات صالحین حلقه های صالحین پایگاه مرضیه روستای کلاته رودبار اظهار داشت: خدمت در بسیج و حضور در برنامه های آن موجب افتخار و سربلندی است، همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند«افرادی که در بسیج خدمت می کنند در حال عبادتند و از خداوند می خواهم که مرا با بسیجیان محشور کند».

وی تصریح کرد: امروز زن مسلمان بسیجی الگوي زنان کشورهای یمن، عربستان، لبنان و تمام کشورهای مسلمان است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه دامغان با تأكيد بر اينكه دشمنان حجاب و عفاف بانوي مسلمان را مورد انواع هجمه و توطئه قرار داده است و سعي در تخريب آن دارد، دشمن امروز با استفاده از ابزاري همچون ماهواره و شبکه های اجتماعی در منازل ما رسوخ کرده است و اگر ما در این زمینه وحدت داشته باشیم؛ خواهیم توانست دشمن را به زمین بزنیم.

خوش قدم تأکید کرد: ماهواره بر بحث حجاب و عفاف، سست شدن پایه های اعتقادی و دینی در بین خانواده ها تاثیر منفی داشته و باعث به خطرافتادن کانون خانواده می شود.

وي اظهار داشت: در برنامه های بسیج نبايد خود را منحصر و محدود در يك برنامه و فعاليت خاص كنيم و به همان اکتفا كنيم؛ بلكه به عنوان مثال در بحث جوانه های صالحین علاوه بر آموزشهای دینی، عقیدتی به آموزشهای هنری، علمی، ورزشی و سبک زندگی اسلامی نیز توجه ویژه داشته باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها