خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد؛
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در برنامه ششم توسعه کشور، بسیج توجه ویژه‌ای به امر سواد‌آموزی دارد تا در مناطق محروم برای افراد بی‌سواد کلاس‌ها و دوره‌های سوادآموزی برگزار کند.
کد خبر: ۸۵۶۵۵۲۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نعمان غلامی در گردهمایی معاونین و رؤسای ادارات نهضت سواد‌آموزی کشور که در اردوگاه ولایت قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز در جامه باید سعی و تلاش کنیم تا به بی‌سوادان و کسانی که از نعمت سواد‌آموزی در کشور محروم بوده‌اند، خدمت کنیم.

وی افزود: دین اسلام 1400 سال پیش پرچمدار یادگیری علم بوده حال اینکه در دنیا و جوامع غربی نزدیک به 60 سال است با بی‌سوادی مبارزه می‌کنند و اگر می‌خواهیم زمینه‌ساز ظهور باشیم باید به‌صورت جدی به امر سواد‌آموزی توجه داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تأکید کرد: در برنامه ششم توسعه کشور، بسیج توجه ویژه‌ای به امر سواد‌آموزی دارد تا در مناطق محروم برای افراد بی‌سواد کلاس‌ها و دوره‌های سوادآموزی برگزار کند، به همین منظور نهضت سواد‌آموزی می‌تواند از این فرصت برای دست یافتن به اهداف خود استفاده کند.

وی ضمن اعلام آمادگی بسیج برای کمک به امر سواد‌آموزی در کشور گفت: در جلساتی که با سردار نقدی فرمانده بسیج خواهیم داشت، درباره نحوه اجرای این طرح تعامل خواهیم کرد تا روزی فرا برسد که هیچ فرد بی‌سوادی در کشور ما وجود نداشته باشد.

غلامی افزود: از فرمایشات مقام معظم رهبری که همواره به آن تأکید دارند بحث سواد‌آموزی است و مقوله سوادآموزی اهمیت فراوانی برای ایشان دارد که امیدوارم با همکاری آموزش پرورش و بسیج بتوانیم به این امر دست پیدا کنیم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها