خبرهای داغ:
حجت الاسلام دانش گفت: اگر می‌خواهیم معروفات را احیا کنیم باید سطح دانش و معلومات خود را بالا ببریم، کتاب مطالعه کنیم و متناسب با دانش و آگاهی دیگران را ارشاد کنیم، در دنیای امروز نمی‌توان بدون مطالعه و استدلال کسی را هدایت کرد.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۸۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، دوره تربیت و تعالی بسیجیان سپاه ثارالله (ع) شیراز با حضور 600 نفر از بسیجیان و پاسداران سپاه ثارالله (ع) و سخنرانی حجت الاسلام دانش معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس برگزار گردید.

 حجت الاسلام دانش در این مراسم با انتقاد از اینکه گاهی در جامعه به جای اینکه با علت مبارزه کنیم، مبارزه با معلول داریم، گفت: رواج بسیاری از منکرات شامل تبعیض، رانت خواری، فساد اقتصادی و پارتی بازی، از علل رواج منکرات هستند که این خود، محصول غفلت از فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی افزود: با پدیده هایی نظیر تبعیض و بی عدالتی در جامعه، باید ریشه‌ای برخورد نمود تا منجر به بی‌دینی و دین‌گریزی افراد نشود، این مسائل در نظام اخلاقی جامعه تأثیرگذار است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس با تأکید بر اینکه نباید با ارائه آمار و ارقامی که  پشتوانه عملی در زندگی مردم ندارند با روحیه آنان بازی کرد، گفت: مردم رفتار عملی مدیران را می‌خواهند.

حجت الاسلام دانش با بیان اینکه بخشی از عوامل منکرات زاییده و رهاورد استفاده نادرست از تکنولوژی در جامعه است، گفت: اگر می‌خواهیم معروفات را احیا کنیم باید سطح دانش و معلومات خود را بالا ببریم، کتاب مطالعه کنیم و متناسب با دانش و آگاهی دیگران را ارشاد کنیم، در دنیای امروز نمی‌توان بدون مطالعه و استدلال کسی را هدایت کرد.

وی تصریح کرد: دشمن در قالب‌های هنری ترفندهای مخلتفی را رواج داده و به دنبال انحراف در فکر و اندیشه جامعه ماست، برای اینکه مقوله‌های دینی و مذهبی در جامعه اثرگذاری بیشتری به خود بگیرند باید با استفاده از هنر و تولید آثار فاخر هنری در سینما مقوله‌های دینی را رواج داد.

وی با اشاره به اینکه مشکل اقتصادی جواناناز مهمترین عوامل کاهش تمايل به ازدواج است، گفت: اين موضوع را نمی توان كتمان كرد، دولت بايد براي رفع بيكاری جوانان، انديشه‌ای عملياتی داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها