خبرهای داغ:
پس از برگزاری نشست کتاب‌خوان فارس در شیراز و جهرم، نوبت برپایی این محفل ادبی به کازرون رسید.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۷۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، پنجاه و پنجمین نشست ملی کتاب‌خوان ایران در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهید آیت‌الله مدنی شهرستان کازرون برگزار شد.

در این نشست که با حضور جمعی از فرهیختگان، هنرمندان، علاقه‌مندان و فعالان حوزه کتاب و کتاب‌خوانی، مسئولان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان کازرون برگزار شد، تجربه مطالعه 12 کتاب به اشتراک گذاشته شد که هشت کتاب را کتابداران و چهار کتاب را نویسندگان و کتاب دوستان معرفی کردند.

«روانشناسی فرار از خانه» به قلم مریم حیدری از انتشارات مهر قائم (عج) اصفهان، «پایی که جا ماند» اثر سید ناصر حسینی از نشر سوره مهر، «لبخند درمانی» نوشته لیز هاچکینسون از انتشارات سینما، «چشم‌هایش» اثر بزرگ علوی، «آماده‌باش یاران امام زمان (عج)» اثر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین گنجی از انتشارات طوبی محبت، «امام رضا (ع) و فرقه‌های شیعه» نوشته زهرا بختیاری از انتشارات آستان قدس رضوی، «قوانین طلایی موفقیت» اثر ناپلئون هیل از انتشارات سیمرغ و «هزاردستان» اثر اسکندر دلدم از انتشارات به آفرین تهران برخی از کتاب‌هایی بودند که در این جلسه معرفی شدند.

همچنین «فتح خون» نوشته سید شهدای اهل‌قلم مرتضی آوینی از انتشارات ساقی، «جای امن گلوله‌ها» خاطرات عبدالرضا آلبوغبیش از انتشارات سوره مهر، «ازدواج و خانواده» اثر محمدرضا حسین زاده از انتشارات جمال قم و «پلیس جنوب ایران» به قلم فلوریدا سفیری از انتشارات تاریخ ایران دیگر کتاب‌هایی بودند که در این جلسه معرفی و در حاشیه این نشست کودکان حاضر در جلسه با کتاب قصه‌ای به‌رسم یادبود، بدرقه شدند.

به گزارش فارس، سلسله نشست ملی کتاب‌خوان، با محوریت به اشتراک‌گذاری تجربه خواندن کتاب‌های خوانده‌شده به همت کتابداران کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در حال برگزاری است و در هفته آتی چهارمین نشست کتاب‌خوان فارس در لارستان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها