خبرهای داغ:
دستغیب:

بحران خانواده کمتر از بحران آب نیست

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس با اشاره به مشکلات پیش‌روی خانواده‌ها گفت: بحران خانواده را کمتر از بحران آب نیست و توجه به این نهاد باید به طور جدی در رأس مباحث مدیران قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۶۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، سیده‌معصومه دستغیب، مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری فارس در دومین کار گروه بانوان وخانواده استانداری فارس گفت: پیگیری در حوزه بانوان نقش موثری دارد و برخی مسائل نباید تنها در حد حرف بماند و مدیران باید توجه ویژه‌ای به این حیطه کنند.
وی افزود: با مشکلات موجود حتی میلیاردها تومان هم نمی‌تواند در حوزه بانوان جوابگو باشد اما با سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی می‌توان از همین بودجه‌های اندک موجود هم نتیجه گرفت.
دستغیب با تأکید بر اینکه بحران خانواده را کمتر از بحران آب نیست و توجه به این نهاد باید به طور جدی در رأس مباحث مدیران قرار گیرد، به اهمیت ایجاد تشکل‌هایی برای تحکیم و تقویت بنیان خانواده اشاره و ابراز امیدواری کرد:‌ پیگیری موضوعات و مباحث کار گروه‌ها از سوی مدیران انجام گیرد و با بهره‌مندی از پتانسیل مشاوران امور بانوان در ارگان‌ها بتوان مشکلات را کاهش داد.
وی، تقویت فرهنگ استفاده از فضای مجازی را از برنامه‌های مدنظر دفتر بانوان و خانواده استانداری دانست و با بیان اینکه سایت‌های اینترنتی برخی از مشاوران امور بانوان فرمانداری‌ها و دستگاه های اجرایی راه‌اندازی شده است، گفت: تلاش می‌کنیم با پربارتر کردن این سایت‌ها و معرفی آنان به مخاطبان، بهره‌گیری از این پایگاه‌ها را افزایش دهیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس، همچنین حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسات کارگروه امور بانوان و خانواده استان را ضروری دانست و افزود: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش، زمینه ارائه خدمات مشاوره‌ای به بانوان در همه شهرستان‌های استان را فراهم کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها