خبرهای داغ:
آزمون هماهنگ مرحله چهارم فنی و حرفه‌ای اقلید با شرکت 413 نفر طی دیروز و امروز در دو حوزه اقلید و سده برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۳۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، مسئول حوزه سنجش و ارزشیابی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اقلید در حاشیه برگزاری آزمون هماهنگ مرحله چهارم فنی و حرفه‌ای، از حضور 413 نفر در این آزمون از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران، پادگان، زندان و آموزشگاه‌های سیار و آزاد خبر داد.

رحیم مسعودی اظهار داشت: این آزمون طی دیروز و امروز در دو حوزه سده و اقلید برگزار شده و افرادی که نمره حدنصاب بالاتر از 50 را به‌دست آورند می‌توانند در آزمون عملی که پنجم مهرماه امسال برگزار خواهد شد شرکت کنند.

مسئول حوزه سنجش و ارزشیابی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اقلید بیان داشت: در آزمون هماهنگ مرحله چهارم فنی و حرفه‌ای حدود 60 نفر از خواهران در رشته‌های کیف‌دوزی، نقاشی روی چرم، منبت و معرق‌کاری، پرورش قارچ صدفی و دکمه‌ای و نقشه‌کشی ساختمان شرکت کردند.

وی با اشاره به شرکت 100 نفر از آموزشگاه‌های آزاد در این آزمون ادامه داد: 90 نفر از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران اقلید در آزمون رشته‌های جوشکاری، لوله‌کشی گاز خانگی و تجاری، اتومکانیک، پرورش قارچ دکمه‌ای، برق‌کاری صنعتی، لوله‌کشی و نصاب وسایل بهداشتی حضور دارند و بقیه شرکت‌کنندگان از زندان، پادگان و آموزشگاه‌های سیار روستایی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها