موسوی خبر داد:

افتتاح40 طرح عمرانی کشاورزی در هفته دولت/ البرز توانمند در تولید و اشتغال در بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره برداری 40 طرح عمرانی در زمینه کشاورزی در البرز بودیم.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۳۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سید مجید موسوی گفت: این طرح های عمرانی 17 طرح در حوزه آب و خاک، 13 طرح در حوزه تولیدات گیاهی، دو طرح صنایع کشاورزی، شش طرح مرتبط با منابع طبیعی و دو طرح در بخش امورعشایر بوده است.

وی افزود: برای 40 طرح یاد شده 126 میلیون و 945 میلیون ریال سرمایه گذاری شده و خوشبختانه این طرح ها اشتغالزایی برای 226 نفر را به همراه داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز اعلام کرد: بخش آب و خاک با 17 پروژه؛ سرمایه گذاری 14745 میلیون ریال و اشتغالزایی 72 نفر، تولیدات گیاهی 13 پروژه با سرمایه گذاری 81480 میلیون ریال و اشغالزایی مستقیم 76 نفر، منابع طبیعی با شش پروژه و 6460 میلیون ریال سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای 10 نفر و صنایع کشاورزی و بخش عشایر هر کدام با دو پروژه به ترتیب برای برای 46 و 22 نفر اشتغالزایی داشته اند.

موسوی در ادامه با اشاره به کمبود آب اعلام کرد: با توجه به لطمه‌ها و ضربه‌های شدیدی که در عرصه کشاورزی و کاهش یا فقدان منابع آب متحمل شده‌ایم باید به سمت و سویی برویم که آسیب‌ها را به حداقل برسانیم.

وی در پایان با بیان اینکه جبران صدمه‌ها و آسیب‌های وارده به بخش تولیدات کشاورزی غیرقابل جبران خواهد بود، گفت: بخش کشاورزی نقش موثری در اشتغالزایی در کشورمان و به ویژه در استان البرز دارد و نباید در راستای حل بحران آب خللی به تولیدات کشاورزی در حوزه‌های مختلف وارد کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار