حسن عاطف ضمیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا خبر داد:
خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا اعلام کرد: رزمایش اقتدار ثارالله رزمایش بسیار خوبی بوده است.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۲۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران :حسن عاطف‌ضمیر اظهار کرد: رزمایش اقتدار ثارالله رزمایش بسیار خوبی بوده است. این رزمایش بنا بر تدبیر و ابلاغ فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور تعدادی از یگان‌های منتخب امام علی (ع) در سطح شهر تهران و استان تهران برگزار شد.

وی رزمایش اقتدار ثارالله را نمایش صلابت و اقتدار گردان‌های امام علی (ع) دانست و گفت: شهرستان پیشوا نیز در این رزمایش یکی از گردان‌های امام علی (ع) خودش را به‌همراه تجهیزات و دستگاه‌های خودرویی و موتور سیکلت به صحنه آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا افزود: رزمایش اقتدار ثارالله نمایش پر قدرتی بود و یگان‌های حاضر در میدان نمایش پر قدرتی را از خود نشان دادند.

وی بیان کرد: شهرستان پیشوا نیز تمام توان خود را به کار بست تا در امنیت پایدار توام با همدلی و هم‌زبانی که شعار محوری این رزمایش بود، نقش کوچکی داشته باشد.

عاطف‌ضمیر تصریح کرد: دریادلان بسیجی استان تهران در رزمایش اقتدار ثارالله در عمل و رفتارشان ثابت کردند که جلوی نفوذ دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در همه زمینه‌ها که بخشی از آن زمینه‌های دفاعی است، می‌گیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا در پایان رزمایش اقتدار ثارالله را تجدیدمیثاق بسیجیان سلحشور با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و ولی امر مسلمین جهان دانست و تصریح کرد: دریادلان بسیجی استان تهران از جمله بسیجیان شهرستان پیشوا که در این رزمایش حضور داشتند با حضور پر شور و با صلابت خود با فرمانده معظم کل قوا تجدید میثاق کردند و اعلام کردند شعار محوری ما لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین (ع) است.

ارسال نظرات