خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور:

اردوهای جهادی تلاشی برای ایجاد گفتمان فرهنگی اسلامی در جامعه است

رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با تأکید بر تلاش برای فرهنگ سازی در جامعه گفت: اردوهای جهادی تلاشی برای ایجاد گفتمان فرهنگی اسلامی در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۶۵۴۰۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی رمضانیان در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که با حضور همه اهالی روستای طرود و به همت گروه جهادی بسیج فرهنگیان کشور برگزار شد، با اشاره به برنامه های اردوهای جهادی اظهار داشت: ما در اردوهای جهادی تلاش می کنیم از ظرفیت های خود مردم منطقه استفاده کنیم و این نکته ای است که باید در اجرای اردوهای جهادی بدان توجه شود.

وی با بیان اینکه باید قبل از اجرای اردوهای جهادی مشکلات احصا شود، افزود: مشکلات مردم منطقه ابتدا باید بررسی شود و بعد اردوها برگزار شود و در راستای برطرف کردن مشکلات حرکت کرد.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به موضوعات فرهنگی و اهمیت آن گفت: رهبری تأکید دارند، فرهنگ مانند هوایی است که ما در حال استفاده از آن هستیم، و باید تلاش کنیم فرهنگ ناب اسلامی را در جامعه ترویج و تبیین کنیم.

رمضانیان با تأکید بر تلاش برای فرهنگ سازی در جامعه گفت: اردوهای جهادی تلاشی برای ایجاد گفتمان فرهنگی اسلامی در جامعه است؛ باید در این اردوها به موضوع فرهنگ توجه شود.

وی با تشکر از همکاری اهالی روستای طرود در مدت حضور تیم جهادی بسیج فرهنگیان کشور و همکاری و همراهی آنها گفت: تلاش بر این بود که بتوانیم در این مدت کوتاه در موضوعات مختلف و به خصوص فرهنگی  برنامه های اثرگذار اجرا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها