خبرهای داغ:
مسئول عملیات حوزه مقاومت شهیدان حاجی بابایی همدان خبر داد
مسئول عملیات حوزه مقاومت شهیدان حاجی بابایی همدان از برگزاری برنامه حفظ انسجام و راهپیمایی شبانه بسیجیان پایگاه مقاومت شهید فرجی شهر مریانج در قالب دسته‌های رزمی حلقه‌های صالحین خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۵۳۹۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰

مهرداد اراکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از برگزاری برنامه حفظ انسجام و راهپیمایی شبانه بسیجیان پایگاه مقاومت شهید فرجی شهر مریانج در قالب دسته‌های رزمی حلقه‌های صالحین خبر داد و عنوان کرد: این فراخوانی به مدت 8 ساعت در مدرسه تربیت روستای وفرجین برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه در قالب سلسله فراخوانی‌های پایگاهی گردان‌های عاشورا است که می‌تواند تأثیر فراوانی در بالا بردن روحیه و حفظ آمادگی رزمی بسیجیان داشته باشد.

مسئول عملیات حوزه مقاومت شهیدان حاجی بابایی همدان افزود: در این برنامه پس از اعزام نیروها به محل فراخوانی برنامه سازماندهی و حضور و غیاب صورت گرفته و کلاس‌های متنوع رزمی برای بسیجیان پایگاه برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیجیان حاضر در فراخوانی پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در برنامه راهپیمایی شبانه که از مسیر امامزاده محسن(ع) تا شهر مریانج صورت گرفت حضور پیدا کردند.

اراکی در پایان آمادگی رزم بسیجیان پایگاه‌ها را بسیار ضروری دانست و فراخوانی‌های پایگاهی را در بالابردن توان رزمی و دفاعی نیروهای بسیجی بسیار موثر عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات