خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسيج دانش‌آموزي شهرستان بهار گفت: دانش‌آموزان بهاری با ظرفيت بيش از 3 هزار ساعت در قالب اردوهاي جهادي 10 روزه و يك روزه دانش‌آموزي در سطح شهرستان بهار شرکت کردند.
کد خبر: ۸۵۶۵۳۹۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳

مهدي شهبازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: حوزه بسيج دانش‌آموزي شهيد عبدالمجيد روحي شهرستان بهار به منظور غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان و بهسازي فضاهاي آموزشي شهرستان در تابستان سال جاری اقدام به برگزاري اردوهاي طرح هجرت کرد.

وی افزود: اين اردوها با ظرفيت بيش از 3 هزار ساعت در قالب اردوهاي جهادي 10 روزه و يك روزه دانش‌آموزي در سطح شهرستان برگزار شد.

فرمانده حوزه بسيج دانش‌آموزي شهرستان بهار تصریح کرد: این اردوها در عرصه‌هايي از قبيل ديوارنويسي، زيباسازي فضاهاي آموزشي، تعمير ميز و نيمكت و درب و پنجره فضاهاي آموزشي شهرستان با حضور 90 نفر از دانش‌آموزان شهرستان اجرایی می‌شود.

وی افزود: اين دانش‌آموزان با علاقه و انگيزه‌اي كه دارند علاوه بر زيباسازي و بهسازي فضاهاي مدارس، از برنامه‌هاي فرهنگي از قبيل اردوهاي جهادي يك روزه و چند روزه، از كلاس‌هاي عقيدتي، سياسي، احكام و ساير خدمات فرهنگي نيز استفاده می‌کنند.

شهبازی در پایان خاطرنشان کرد: اين دانش‌آموزان علاوه بر استفاده از كلاس‌هاي مختلف با تشكيل حلقات شجره طيبه صالحين با مسائل مختلف تربيتي و ديني و مسائل مذهبي و علمي آشنا مي‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات