خبرهای داغ:
«اردوهای جهادی و هجرت3»/21

اختتامیه اردوی جهادی حوزه مقاوت شهید مطهری همدان برگزار شد

مراسم اختتامیه اردوی جهادی دانشجوی بسیجی حوزه مقاوت شهید مطهری همدان با حضور رئیس جهاد دانشگاهی و فرماندهان بسیج دانشجویی در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۵۳۷۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام ابوذر طالبی امروز در مراسم اختتامیه اردوی جهادی حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهید مطهری (ره) همدان با بیان اینکه در هر عصری موضوعات و مسائلی وجود دارد که اولویت آن‌ها را ولی آن زمان مشخص می‌کند، گفت: اگر به آن اولویت‌ها عمل شود هم ولی امت و هم امت موفق خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه عامل موفقیت انقلاب اسلامی ایران پیروی‌ از اولویت‌های امام خمینی (ره) بود افزود: اکنون نیز عامل استمرار این مسیر و انقلاب پیروی امت ایران از مقام معظم رهبری است.

مبلغ گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری(ره) همدان به ۷ اصل مطرح‌شده توسط مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد امسال اشاره کرد و اظهار داشت: اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی، اتکا به قدرت الهی و بی‌توجهی به قدرت‌های جهانی، اعتماد به اراده و نیروی مردم و مخالفت با تمرکزهای دولتی، طرفداری از محرومان، وحدت ملی و... از جمله این هفت اصل است که اگر به آن‌ها عمل نکنیم سیلی محکمی خواهیم خورد و از مسیر امام و شهدا فاصله خواهیم گرفت.

در پایان این مراسم از جهادگران حوزه مقاومت دانشجویی شهید مطهری (ره) تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات