فرمانده سپاه محلات از احداث استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای سبز کندر این شهرستان توسط نیروهای بسیجی شرکت کننده در قالب طرح اردوهای جهادی هفت روزه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۵۲۸۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

ولی‌الله مطلبی  اظهار داشت: این استخر توسط گروه‌ جهادی پایگاه شهید علی پورآقاسی حوزه علی ابن ابیطالب(ع) به ابعاد 20*20 متر و با گنجایش یک هزار لیتر آب در ثانیه ساخته شده است.

وی تصریح کرد: با احداث این استخر بخشی از مشکل آب روستای سبزکندر محلات برطرف خواهد شد.

فرمانده سپاه محلات با اشاره به اردوهای جهادی یک روزه نیز گفت: در سه ماهه دوم سال جاری 270 نفر از نیروهای بسیجی به اردوهای جهادی یک روزه اعزام شده‌اند.

مطلبی افزود: 80 نفر از دانش‌آموزان بسیجی مدارس الزهرا، صدرا، دکتر حسابی، کوثر و بانو امین در قالب حلقات صالحین با حضور در روستای سبزکندر اقدام به مبارزه با آفات و جمع‌آوری بادام‌های آلوده به زنبور مغزخوار کرده‌اند.

وی افزود: همچنین بسیجیان حلقه صالحین شهیدان رضایی و شهدای والفجر پایگاه مقاومت بسیج والفجر 2 در روستای امیرآباد در برداشت هندوانه، گروه‌های جهادی شهید ولی‌الله عباسی پایگاه سهمیه یک در روستای سعادت‌آباد اقدام در برداشت هلو و شلیل، بسیج مهندسین کشاورزی در روستای نخجیروان به برداشت گوجه، گروه‌های جهادی شهید رحمتی و اکبر خادمی در برداشت گوجه، اردوهای جهادی شهید علی پورآقاسی پایگاه شهدای گمنام در شیروانی کردن جوی آب و اصلاح آبیاری قطره‌ای، 80 نفر از دانش‌آموزان بسیجی در برداشت بادام و... به روستاییان این شهرستان یاری رسانده‌اند.

ارسال نظرات