خبرهای داغ:
سردار علی فضلی گفت: سال گذشته 26 هزار و 400 اثر به جشنواره رهاورد نور ارسال شد که امسال نیز بنا داریم با برگزاری جشنواره یک هفته را برای اجرای برنامه‌های استانی اختصاص دهیم.
کد خبر: ۸۵۶۵۱۴۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار علی فضلی در جمع خبرنگاران بیرجندی اظهار کرد: هم‌اکنون 57 درصد کاروان‌ها با روحانی به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، از ظرفیت روحانیان مدارس هم بناست بهره ببریم.

فضلی اضافه کرد: برای اردوهای راهیان نور برخی استان‌ها 10 جلسه و برخی کمتر و تعدادی بیشتر جلسه می‌گذارند که این اردوها بهتر از هر سال برگزار شود.

وی با اشاره به جشنواره رهاورد نور نیز گفت: سال گذشته 26 هزار و 400 اثر به جشنواره ارسال شد که امسال نیز بنا داریم با برگزاری جشنواره یک هفته را برای اجرای برنامه‌های استانی اختصاص دهیم.

امسال بیش از یک میلیون دانش آموز به راهیان نور می روند

فضلی با اشاره به کیفیت و کمیت اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از اعزام 700 هزار نفر دانش‌آموز در سال گذشته به مناطق عملیاتی خبر داد و امسال اعزام یک‌میلیون و 25 هزار نفر دانش‌آموز را به مناطق عملیاتی با همکاری آموزش و پرورش در برنامه داریم.

وی تصریح کرد: در بخش دانش‌آموزی بیشترین تعامل مجموعه بسیج با وزارت آموزش و پرورش است که در این بخش وزیر به خوبی پای کار است.

4 هزار و 200 نفر خادم دانش‌آموز تربیت شده‌اند

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از برپایی اردوی دریایی دانش‌آموزی در آینده خبر داد و یادآور شد: سال گذشته در بخش دریایی 143 هزار نفر اعزام از بین آحاد مردم داشتیم.

فضلی استقبال از طرح خادمین دانش‌‌آموزی را نشان از تاثیرگزاری راهیان نور خواند و گفت: 4 هزار و 200 نفر هم‌اکنون خادم دانش‌آموز تربیت شده‌اند.

وی با اشاره به آمار اعزام در سال 93 یادآور شد : پارسال 312 هزار نفر به کردستان، 870 هزار نفر به کرمانشاه، 156 هزار نفر به ایلام و 4 میلیون نفر به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام زائر داشتیم.

راهیان نور خواب را از دشمن خواهد گرفت

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روزی امام فرمودند همیشه خواب را از دشمن بگیرید و امروز با راهیان نور این برنامه را دنبال می‌کنیم.

فضلی از راهیان نور به عنوان حج بصیرتی یاد کرد و افزود: راهیان نور هم‌اکنون در همه استان‌های درگیر جنگ انجام می‌شود که در دو استان راهیان دریایی نیز داریم.

وی تربیت مدیر کاروان و خدام افتخاری را از اقدامات شاخص در کنار تربیت راوی در راهیان نور خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها