عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی باید زودتر تشکیل شود گفت: به دلیل اینکه مسائل اقتصادی بهم وابسته است ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی باید اقدامات اقتصادی سه قوه را با یکدیگر هماهنگ کند.
کد خبر: ۸۵۶۵۱۳۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با تاکید بر لزوم تسریع در دست یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: در دستگاه های کشور، فعالیت‌ها برای دست‌یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی شروع شده اما باید پذیرفت ضرورت دارد دراین زمینه کار تسریع یابد.

نماینده مردم شیراز درمجلس شورای اسلامی ادامه داد:مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان روی موضوع تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند،بنابراین برای مدیریت، تسریع و هماهنگی در راستای دست یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی باید ستاد مذکور زودتر تشکیل شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی باید اقدامات اقتصادی سه قوه را با یکدیگر هماهنگ کند به دلیل اینکه مسائل اقتصادی بهم وابسته بوده و برای رسیدن به هدف مطلوب باید بین بحث های اجرایی، تقنینی و قضایی هماهنگی های صورت گیرد.

قادری گفت: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی باید بصورت مستمر عملکرد دستگاه های مختلف را در راستای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی پایش کند و درصورت  مشکل در روند کار باید هماهنگی را به عمل آورد تا مسئله رفع شود.

وی ادامه داد: درستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی باید تمامی جوانب سنجیده شود و حتی لازم است از ظرفیت نیروهای مسلح  نیز دراین ستاد بهره گرفت.

قادری بااشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص تداوم کاهش نرخ تورم گفت: سیاست‌های دولت در زمینه کاهش نرخ تورم  باید به نحوی باشد که اعتبارات موجود به سوی رونق بخش تولید هدایت و شرایط برای بهبود فضای کسب و کار نیز فراهم شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: در هر صورت علاوه بر اقدامات و تلاش ها در جهت کنترل نرخ تورم ،باید دولت تدابیری را نیز برای خروج کامل از رکود بیاندیشد.

ارسال نظرات