پدر شهید عباس مخلص آبادی گفت: فرزند شهیدم در ایمان و تقوا زبانزد همه آشنایان بود و الگویی از اخلاق رای جوانان روستا محسوب می شد.
کد خبر: ۸۵۶۵۱۳۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
پدر شهید گفت: فرزند شهیدم در ادای فرایض دینی و رعایت ادب و اخلاق تا جایی حساس بود که حتی یک بار هم نمازش نشد و در بین دوستان و آشنایان جز حسن خلق، خدمت به همنوع و فروتنی و تواضع یادگار دیگری نیست.
وی بیان کرد: عباس از 13 سالگی کلیددار مسجد روستای مخلص آباد بود و شب های چهارشنبه نیز به جوانان و نوجوانان قرآن می آموخت.
این پدر شهید بیان کرد: فرزند شهیدم با وجود سن کم در همه جریانات پیروزی انقلاب اسلامی در اراک شرکت می کرد و یک بار هم به دام ماموران ساوک افتاد و یک ماه در زندان به سر برد.
وی ادامه داد: فرزندم در این مدت در زندان ساواک زیر شکنجه های طاقت فرسا بود اما سه روز بعد از آزادی اقدام های سیاسی خود را از سر گرفت و در تمام صحنه های تظاهرات حضور دایم داشت.
این پدر شهید بیان کرد: با تاسیس سپاه پاسداران به دستور امام راحل شهید زاهدی در سال 1359 به عضویت این نهاد انقلابی درآمد و در اردیبهشت سال 1360 به جبهه غرب کشور اعزام شد.
وی اظهار کرد: عشق و ارادت به امام راحل و انقلاب اسلامی در وجود فرزندم موج می زد به طوری که فرامین و دستورات ایشان را فصل الخطاب آحاد جامعه ایرانی اسلامی می دانست.
این پدر شهید ادامه داد: فرزند شهیدم امام خمینی(ره) را یک موهبت ارزشمند برای ملت ایران می دانست که خداوند به ملت مومن ایران اسلامی ارزانی داشته و پشتیبانی و پیروی از این نعمت بزرگ الهی وظیفه مردم است.
این پدر شهید وصیت نامه فرزند شهید خود را در اختیار ایرنا قرار داد که در فرازی از آن آمده است: بدون شک فرامین امام شهدا به نفع مردم و جامعه است بنابراین از طرف خودم و تمام جوانان ایران زمین که در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور دارند و ملت ایران تقاضا دارم که امام عزیزمان را تنها نگذاشته و تا پای جان از ایشان و ارزش های اسلامی حمایت کنند.
این شهید والا مقام درفرازی از وصیت نامه خود می افزاید: ملت ایران اسلامی آسوده باشند چرا که رزمندگان اسلام در جبهه های جنوب و غرب کشور با توکل بر خدا و عشق به پیر جماران با تمام وجود از خاک و ناموس وطن صیانت می کنند و اجازه دست درازی به خاک این سرزمین را به هیچ قدرتی در جهان نمی دهند.
شهید مخلص آبادی در ادامه وصیت نامه خود افزوده است: هم اکنون چندین کشور و ابرقدرت جهان صدام و رژیم بعثی عراق را حمایت می کنند اما رزمندگان ایران اسلامی با تقوای الهی و عشق به وطن و خمینی کبیر اگر لازم شود در مقابل تمام دنیا نیز ایستادگی می کنند.
این شهید والامقام بیان می کند: در جبهه ها هیچ کس از شهادت و اسیر شدن ترس و واهمه ای ندارد چرا که سربازان راه عشق می دانند که بر حق و پیروز هستند بنابراین از تمام جوانان ایران زمین درخواست می کنم که وحدت و تقوای رزمندگان اسلام را در تمامی مراحل زندگی الگوی خود قرار دهند.
این شهید والامقام در بخش دیگری از وصیتنامه خود اضافه می کند: خواهران و مادران در نقاط مختلف میهن اسلامی باید بدانند که دفاع از حریم ناموس یکی از مهمترین دلایل حضور جوانان در جبهه های نبرد حق علیه باطل است و آن ها نیز باید با حفظ حجاب و عفت خود توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
شهید عباس خلص آبادی تیرماه 1343 در روستای مخلص آباد شهرستان فراهان متولد و در دوم خردادماه 1363 در منطقه مریوان به درجه رفیع شهادت رسید.
استان مرکزی شش هزار و 300 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
ارسال نظرات