خبرهای داغ:
امام جمعه موقت زیرکوه:

شعار مرگ بر آمریکا با خون شهیدان این مرز و بوم تحریر شده است

شعار مرگ بر آمریکا با خون شهیدان این مرز و بوم تحریر شده است و همیشه زینت بخش دیوارهای لانه جاسوسی خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۶۵۰۷۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن ارمغان امام جمعه موقت زیرکوه در خطبه های نماز جمعه شهرحاجی آباد با اشاره به حدیث سلسله الذهب و تاکید برکلمه توحید، اظهارداشت: ولایت فقیه دنباله امامت است. نمی شود از ولایت فاصله گرفت و به توحید دست یافت.

تنها جایی که جواب محکمی به نقشه دشمن داده می شود؛ صفوف منظم و یکپارچه نماز جمعه است

امام جمعه موقت زیرکوه با اشاره به سالروز درگذشت آیت ا... طالقانی اولین امام جمعه تهران و نقش خطیر نماز جمعه در حفظ نظام،‌ خاطرنشان کرد: هرجا دشمن نقشه ای علیه نظام پیاده کرد، تنها جایی که جواب محکمی به نقشه دشمن داد، صفوف منظم و یکپارچه نماز جمعه بود.

ارمغان با بیان اینکه خونهای ریخته شده در 17 شهریورباعث پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن شد، تاکید کرد: مردم ما از آن زمان در صحنه حضور دارند و امروز هم مردم ایران اهل کوفه نیستند، بلکه همیشه آماده و بیدار در صحنه هستند و خواهند بود.

امام جمعه موقت زیرکوه با اشاره به تلاش عده ای برای پاک کردن شعارمرگ برآمریکا از دیوار لانه جاسوسی، گفت: شعارمرگ برآمریکا با خون شهیدان این مرز و بوم تحریر شده است و همیشه زینت بخش دیوارهای لانه جاسوسی خواهد بود.

وی یادآور شد:کسانی که می‌خواهند شعار مرگ برآمریکا را از اطراف لانه جاسوسی پاک کنند خبرندارند که این شعار سال هاست در دل مردم ایران حک شده است و هیچوقت نخواهند توانست شعار مرگ برآمریکا را از دلهای مردم پاک کنند.


جایگاه ‌مجلس خبرگان به مراتب بالاتر از مجلس شورای اسلامی است

خطیب جمعه زیرکوه با اشاره به نقش ارزنده و جایگاه رفیع مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان‌کرد: جایگاه ‌مجلس خبرگان به مراتب بالاتر از مجلس شورای اسلامی است و مردم باید همیشه خصوصا درایام حساس‌انتخابات به نقش ارزنده این نهاد مهم و انقلابی توجه داشته باشند.

ارمغان به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با خبرگان رهبری اشاره کرد واظهارداشت: مسولان و مردم‌باید مسائل مطرح شده از جانب مقام معظم رهبری را سرلوحه کار و عمل قرار دهند و باید بدانیم دشمن همیشه آماده است و هرروز به شکلی وارد می شود بنابراین نباید گول ظاهر سازی و خنده رویی دشمن رابخوریم، بلکه باید در مقابل توطئه های دشمن هوشیار و بیدار باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها