خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) سپاه بوکان:

نقش خانواده ها در هدايت استفاده از اينترنت یک ضرورت است

فرمانده حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) سپاه بوکان گفت: نقش خانواده ها در هدايت استفاده از اينترنت یک ضرورت است.
کد خبر: ۸۵۶۴۹۷۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نشست فرهنگی مادران پرچم داران جنگ نرم با حضور جمع کثیری از خواهران بسیجی در محل مسجد قبله برگزار گردید.

فرمانده حوزه بسیج خواهران سپاه بوکان ضمن سخنانی در خصوص مضرات استفاده از ماهواره گفت: در کشور ما بیشترین مخاطبان تلویزیون را زنان تشکیل می دهند همین باعث شده برنامه های این نوع شبکه ها با هدف قرار دادن شخصیت زن والقاء کردن فرهنگ غربی به او بتوانند شخصیت حقیقی زن مسلمان ایرانی را متزلزل ساخته و بنیان خانواده را بشدت تضعیف کنند.

خواهر پاسدار صغری ملک پورافزود: سبک زندگی یکی از عرصه های بسیار مهم و گسترده فرهنگ عمومی به شمار می آید که تغییر تدریجی آن از مهم ترین نتایج و پیامدهای تغییر نگرش و عقاید افراد به شمارمی رود.

وی آگاهسازی و کنترل فرزندان توسط والدین با خطرات جسماني، رفتاري و اخلاقي و سوء استفاده هاي نامناسب غير ضروري و زايد فن آوري هاي جديد مانند ماهواره، اينترنت و موبايل، تقويت مباني ارزشي، اخلاقي و ديني فرزندان و ايجاد خود کنترلي و خود ايمني در آنها براي استفاده بهينه از فن آوري هاي جديد را بسيار ضروری دانست.

فرمانده حوزه بسیج خواهران سپاه بوکان با عنوان اینکه آموزش قوانين ديني و نگاه و مشاهده، از ديگر زمينه هاي ياري رساندن به نوجوان است تاکید کرد: نتايج تحقيقات و همچنين از نظر متخصصان، مؤيد اين نکته است که بهترين کاري که مي توان در اين خصوص انجام داد اين است که قبل از فراهم آوري امکان استفاده از اينترنت يک خط مشي کامل، شفاف و دقيق درباره نحوه استفاده از اينترنت ترسيم شود.

ملک پور تصریح کرد: والدين مي توانند ضمن آنکه رايانه را در مکان عمومي منزل بگذارند زماني را به استفاده نوجوان از اينترنت اختصاص دهند و خود نيز وي را در اين زمينه همراهي کنند.

ارسال نظرات