خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) گفت: ایجاد فضای شاد و مفرح در پارکها تاثیر بسزایی در بالا بردن سطح فرهنگی شهرستان ها دارد.
کد خبر: ۸۵۶۴۹۰۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

قاسم اینانلوفرمانده حوزه بسیج صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، بیان کرد: ایجاد فضای شاد و مفرح در پارکها تاثیر بسزایی در بالا بردن سطح فرهنگی شهرستان ها دارد بدلیل اینکه در شهرهایی مثل بوئین زهرا که فاقد مراکز و مکان های تفریحی و فرهنگی می باشند، با این برنامه ها می توان برای خانواده ها و جامعه در مکان های مورد نظر فرهنگ سازی نمود و به اهداف مورد نظر رسید.

اینانلو با بیان اینکه مخاطبین اینگونه برنامه ها تمام اقشار جامعه را دربرمی گیرد گفت: در این گونه برنامه ها سعی می شود با انواع و اقسام برنامه های فرهنگی که شامل مسابقه، پخش سرود، برنامه های ورزشی و بازهای سرگرمی می باشد مخاطبین بیشتری را جذب کرد.

وی با تاکید بر اینکه این برنامه ها باید در چندین نقطه شهر برگزار شود تا مخاطبین بیشتری را بتوان تحت پوشش قرار داد، اضافه کرد: از نبود امکانات، فضای مناسب و بی توجهی مسئولین مربوطه، در این خصوص و بحث فرهنگ سازی گلایه دارم.

فرمانده حوزه بسیج صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) عنوان کرد: باید همه پای کار بیایند و با ارائه امکانات و کمک های مالی، اجرائی، فکری وهمچنین برنامه ریزی جهت انجام هرچه بهتر کار و استفاده از کارشناسان مجرب در برنامه تاثیرگذاری بیشتری را بر مخاطبان انجام دهند.

2001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها