خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان در جمع سرمربیان حلقه‌های صالحین تاکید کرد:
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور بر تلاش در راستای عفاف و حجاب و ترویج اقتصاد مقاومتی در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۶۴۸۹۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
مینو اصلانی  در دومین نشست سرمربیان حلقه‌های صالحین که با حضور 300 نفر از سرمربیان سراسر کشور در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا انتخاب شهیده طیبه واعظی به‌ عنوان یکی از شهدای شاخص سال 94 را نشات گرفته از شجاعت، مقاومت و ایستادگی این شهیده والامقام دانست و اظهار داشت: اصلانی در تشریح ویژگی‌های شخصیتی شهیده واعظی گفت: شهیده واعظی، شهید شکنجه‌های رژیم پهلوی در برهه‌ای که دشمن برای خوب جلوه دادن رژیم پهلوی تلاش می‌کرد این شهیده مایه رسوایی دشمنان شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان در تشریح رسالت حلقه‌های صالحین عنوان کرد: تبیین ویژگی‌های شخصیتی، سیر و منش، رشادت، فداکاری و مجاهدت‌های دلیر مردان و شیرزنان انقلاب اسلامی از جمله رسالت‌های حلقه‌های صالحین است.

وی افزود: صالحین باید امروز منشأ عمل و حضور در جامعه باشد چراکه حضور فعال بسیجیان زن می‌تواند تأثیر بسزایی در ارتقای فرهنگ اسلامی در جامعه باشد.

اصلانی بیان داشت: این مهم سبب خنثی‌سازی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود.

وی با تاکید بر رعایت عفاف و حجاب و ترویج اقتصاد مقاومتی در جامعه گفت: امروز تلاش در راستای ترویج عفاف و حجاب از اولویت‌های زنان بسیجی است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان با تاکید بر تلاش در راستای اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: امروز ایجاد مشاغل خانگی و استفاده از کالاهای داخلی و ملی و ایجاد اشتغال برای زنان از اولویت‌هایی است که باید با تمام توان در راستای آن گام برداریم.

به گزارش فارس،‌ دومین نشست سرمربیان حلقه های صالحین با حضور 300 نفر از سرمربیان سراسر کشور در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

این نشست یک روزه در قالب چهار کار گروه تخصصی با موضوعات مطالعات زن و خانواده در عرصه‌های معرفتی، تربیتی، بصیرتی و مهارتی آموزش‌هایی را به شرکت‌کنندگان ارائه می‌کند ضمن این‌که وضعیت موجود مباحث زن و خانواده در این نشست مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات