امام جمعه موقت عقدا:

برجام به مجلس شورای اسلامی ورود کند/قدردانی از برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله

حجت الاسلام طاهرپور:نمایندگان چه موافق توافق برجام باشند چه نباشند باید برجام به مجلس شورای اسلامی ورود کند و مورد تائید قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۵۶۴۸۳۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا، حجت الاسلام طاهرپورامام جمعه موقت در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر عقدا افزود: نمایندگان چه موافق توافق برجام باشند چه نباشند باید برجام به مجلس شورای اسلامی ورود کند و مورد تائید قرار بگیرد.
وی با اشاره به قیام 17 شهریور اظهار کرد: هفدهم شهریور روزی است که قیام ملت شریف ایران بر علیه حکومت جبار طاغوت بوجود آمد و عده ای از مردم بی گناه توسط عوامل رژیم در میدان ژاله تهران به شهادت رسیدند که یادشان را گرامی می داریم. 
خطیب جمعه عقدا واقعه 17 شهریور را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و خاطر نشان کرد: این قیام موجب شکست رژیم طاغوت وشتاب بخشی انقلاب اسلامی ایران شد.
وی با اشاره به 13 شهریور که در نظام جمهوری اسلامی به عنوان روز تعاون نا م گذاری شده است افزود: تعاون در کشور ما به معنی همکاری و مدد و کمک به همنوع است و تعاون به عنوان یک اداره مطرح نیست هدف از تعاون کمک و دستگیری از هم نوع و همدردی با دیگران می باشد.
امام جمعه موقت عقدا ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله قدوسی و وحید دستجردی گفت : این دوشخصیت یکی در لباس علم و فقاهت و دیگری در لباس بسیجی و نیروی مخلص الهی خدمات ارزنده به این نظام انجام دادند روحشان شاد و یاد شان گرامی باد.
وی با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار ثار الله که در روزهای 11 و 12 شهریور از ناحیه سپاه پاسداران و بسیج با استعداد 252 گردان در بوستان ولایت تهران اجرا شد، از این اقدام به موقع سپاه پاسداران قدردانی کرد.
خطیب جمعه عقدا با اشاره به اهداف این رزمایش گفت: نمایش اراده مردم در دفاع از انقلاب اسلامی ، تقویت روحیه جهاد و مقاومت، ارتقا سطح امنیت و آرامش روانی جامعه ، بازدارندگی در برابر تهدیدات احتمالی دشمنان ، خنثی سازی تحرکات و تبلیغات دشمنان و پاسخگویی به درخواست ولی امر مسلمین مبنی بر حفظ آمادگی ها از جمله اهداف این رزمایش است.
طاهرپورافزود: برگزاری این رزمایشها یک قطره ای است از دریا مانند همین جمعیت 50 هزار نفری که در آن زمان حضرت امام گفتند ما باید 20 میلیون بسیجی داشته باشیم الان باید 50 میلیون بسیجی داشته باشیم.
وی با اشاره به 19 شهریور درگذشت مجاهد نستوه آیت الله سید محمود طالقانی نخستین امام جمعه تهران پس از انقلاب اسلامی 1358، عنوان کرد: آیت الله طالقانی یکی از یاوران صدیق و با وفای امام راحل و یکی از ارکان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بود.
امام جمعه موقت عقدا ، اخلاص ، عرفان ، پارسایی، روحیه انقلابی خدمت صادقانه به مردم، ولایت مداری و در خط امام بودن از ویژگی های آیت الله طالقانی برشمرد و افزود: ایشان از جمله کسانی بود که تا آخرین لحظه عمر شریف در خدمت انقلاب و امام بود روحش شاد باد.

 

 

ارسال نظرات