خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه نهاوند:

پایگاه‌های بسیج پیش‌قراولان عرصه دفاع از نظام مقدس اسلامی هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه نهاوند با اشاره به پایگاه‌های بسیج در لبنان، سوریه و عراق گفت: پایگاه‌های بسیج در حقیقت به پیش‌قراولان عرصه دفاع از نظام مقدس اسلامی بدل شده‌اند.
کد خبر: ۸۵۶۴۸۳۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حمزه شیرزادی در گردهمایی مصون‌سازی فرهنگی کارکنان سپاه و مقابله با جنگ نرم در سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: سپاه از جمله تفکرات، اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل بود و طرح سازمان‌یافته‌ای است که آحاد جامعه را برای حراست از دستاوردهای نظام اسلامی بسیج می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم راه‌اندازی بسیج بیش از ۱۰۰ میلیونی در جای‌جای کشور و حتی خارج از کشور، اضافه کرد: امروز شاهد و ناظر به ثبات رسیدن پایگاه‌های بسیج در لبنان، سوریه و عراق هستیم که در حقیقت به پیش‌قراولان عرصه دفاع از نظام مقدس اسلامی بدل شده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه نهاوند بیان کرد: امروز نهاد انقلابی و مقدس سپاه، نهادی کاملاً به‌روز است که علاوه بر حوزه نظامی، در سایر بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه نیز تأثیرگذار بوده و ایفای نقش می‌کند.

وی تأکید کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیاری فریضه‌های بر جامانده در جامعه نظیر امربه‌معروف و نهی از منکر را احیاء کرده و با ورود شایسته به عرصه فضای مجازی به دنبال اندیشه سازی، تفکرسازی و آرمان‌سازی است.

شیرزادی همچنین با تأکید بر لزوم عزم راسخ مسئولان نظام و دوری از انفعال، با اشاره به کلام مقام معظم رهبری که «برخی سران سفیه به دنبال جنگ نیابتی و توطئه علیه ایران هستند»، تصریح کرد: در این راستا باید هرلحظه آمادگی خود را حفظ کرده و هیچ‌گاه نلرزیم و سست نشویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر آن‌کس که می‌خواهد مدافعی شایسته برای دین باشد، باید در وهله نخست خودساخته باشد که اگر این‌چنین شد هیچ دشمنی را یارای مقاومت در برابر ما نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات