شب شهادت امام جواد (ع)

بزرگداشت شهید احراز هویت‌شده قائمشهر

فرمانده سپاه قائم‌شهر گفت: در شب شهادت امام جواد (ع) مراسم بزرگداشتی برای چهار شهید گمنام به همراه شهید آقایی در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۴۸۰۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶



ابراهیم یعقوبی در آیین استقبال از خانواده شهید احراز هویت‌شده برزو آقایی در حرم پنج شهید گمنام حسینیه عاشقان ثارالله (ع) قائم‌شهر اظهار کرد: بر اساس آزمایش DNA هویت اصلی یکی از شهدای گمنام حسینیه عاشقان که با نام شهید گمنام آرام گرفته بود، مشخص شد.

وی با بیان اینکه این شهید احراز هویت‌شده «بروز آقایی» از شهدای بابلسر است، افزود: برای اعلام هویت شهید، صبح پنج‌شنبه به اتفاق هیئتی از سپاه، نیروی انتظامی و بنیاد شهید به منزل این شهید حضور پیدا کردیم.

فرمانده سپاه قائم‌شهرادامه داد: خانواده شهید آقایی با درخواست اینکه میخواهند به قائم‌شهر بیایند و بعد از گذشت 30 سال بر سر مزار شهید خود حضور پیدا کنند، به‌سرعت شرایط لازم برای حضور و این دیدار مهیا شد.

یعقوبی با اشاره به اینکه در مدت زمان کوتاهی اطلاع‌رسانی در سطح شهر از حضور خانواده شهید آقایی بر سر مزار شهدای گمنام انجام شد، خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که جمعیت زیادی صبح جمعه در این مراسم حضور پیدا کردند.

وی درباره برگزاری بزرگداشت شهید آقایی، اضافه کرد: در شب شهادت امام جواد (ع) مراسم بزرگداشتی برای چهار شهید گمنام به همراه شهید آقایی در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قائم‌شهربا تأکید بر اینکه با در خواست خانواده شهید آقایی، مزار شهید آنها در قائم‌شهر باقی می‌ماند، تصریح کرد: خانواده شهید آقایی درخواست کردند، مزار شهید آنها در کنار چهار شهید گمنام دیگر در این شهرستان باقی بماند.

یعقوبی یادآور شد: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید همیشه یاد و خاطره آنها جاویدان بماند و نباید رشادت‌ها و فداکاری‌های آنها به فراموشی سپرده شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد؛ چهار شهید گمنام دیگر قائم‌شهر، هویت آنها نیز مشخص شود، گفت: افتخار می‌کنیم میزبان شهدای گمنام در این شهرستان هستیم و از پنج شهید گمنام قائم‌شهر یک شهید هویت آن مشخص شد که این امر برای شهرستان بسیار غرورآفرین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها