خبرهای داغ:
برات زاده در مراسم بزرگداشت شهید کاوه :

ملت ایران به سیاست های آمریکا بی اعتماد است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: مردم ما به سیاستهای امریکا بی اعتمادند چرا که یکی از سیاست های امریکا در منطقه ما به ویژه حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۵۶۴۷۴۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ برات زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در یادواره سردار شهید محمود کاوه در جمع بسیجیان روستاهای نوغاب پسکوه، گزنشک و کرغند اظهار کرد: سردار محمود کاوه سال 62 در25 سالگی در ارتفاعات مهم 2519 بر اثر ترکش خمپاره به شهادت رسید.

وی گفت: سردار شهید کاوه تیری به قلب دشمن بود بخاطر اینکه همیشه پیشاپیش رزمندگان اسلام در حرکت بود و چون دشمنان مبلغ هنگفتی به عنوان جایزه برای شهادتش تعیین کردند؛ نامش بر سر زبانها افتاد و در 11شهریور ساعت یک شب به فیض شهادت نایل آمد.

برات زاده افزود: امروزه بعد از گذشت چند سال هم چنان دشمن با ارزشها و مسیر ولایت و آرمانهای انقلاب مخالف است و هر چند ایران با چالش هایی روبرو است ولی با لطف خداوند این مسیرها پشت سر گذاشته خواهد شد و به هدف نهایی که شهیدان زیادی برای این انقلاب از دست داده ایم خواهیم رسید.

وی هدف دشمن را در ضربه زدن به ایران مهار جمهوری اسلامی ایران در کشور دانست و ادامه داد: مردم ما به سیاستهای امریکا بی اعتمادند چرا که یکی از سیاست های امریکا در منطقه ما به ویژه حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی یکی از دلایل بی اعتمادی مردم ایران است.

گفتنی است، به مناسبت سالروز شهادت سردار کاوه مراسمی همراه با رزمایش شبانه با حضور بسیجیان پایگاه های مقاومت روستاهای بخش نیم بلوک در روستای نوغاب پسکوه این بخش برگزار شد و مراسم یادواره سردار شهید کاوه و سرداران شهید قاینات روز شنبه در دانشگاه پیام نور قاینات برگزار خواهد شد.

بافت فرش 6متری برای عتبات عالیات به همت هنرمندان روستای فضل اباد خضری دشت بیاض

فرمانده سپاه قاینات و فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض و نیز جمعی از مسیولین قاینات و خضری دشت بیاض در بازدید و سرکشی از بافت فرش 6متری دستباف که به روش خشتی می بافند داشتند.

فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات با همکاری سپاه و بسیج قاینات و خضری دشت بیاض به راه اندازی کارگاه قالیبافی در روستای فضل اباد را برای ترویج فرش ایرانی وتقویت روحیه معنوی بانوان عنوان کرد.

احمدی فر افزود: 15 بانوی روستای فضل اباد برای بافتن این فرش با هم همکاری دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها