مجمع عمومی بسیجیان شهرستان اراک با هدف همدلی و تبادل نظر پیرامون مسائل فرهنگی و اجتماعی، از جمله حجاب و عفاف با ۸ کارگروه تخصصی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۴۶۱۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
قربان شهروسوند رئیس مجمع بسیجیان سپاه اراک روز گذشته 12 شهریور ماه، در  جلسه ارائه طرح‌های کارگروه‌های هشت گانه سپاه ناحیه اراک که در کانون بسیج این شهرستان برگزار شد گفت: در حال حاضر هشت کارگروه تخصصی مأموریت‌های مجمع بسیج شهرستان اراک را در عرصه‌های مختلف پیگیری می‌کنند.

شهروسوند هدف از برگزاری مجمع را هم‌اندیشی، همدلی، بحث، تبادل نظر پیرامون مسائل فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و بررسی و احصاء مشکلات عنوان کرد و افزود: کارگروه‌ها در این مجامع به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات تعیین شده می‌پردازند، کارگروه‌های مجمع بسیجیان اراک شامل کارگروه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی آموزشی و پژوهشی، بانوان ، تربیتی و اخلاقی، دفاعی و کارگروه سلامت است که هر یک نیز دارای حوزه‌های مختلف برای فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه بسیج در تمامی صحنه‌ها با حضوری پر رنگ و بی‌ریا حامی و پشتیبان ولایت و رهبری است، اضافه کرد: بسیج ریشه در اعتقادات ما دارد و ما افتخار می‌کنیم که به عنوان یک بسیجی در خدمت نظام و مردم هستیم، ترویج باورهای دینی، معارف اسلامی، دشمن شناسی و زمان شناسی از خصوصیات بارز بسیجیان است.

این مقام مسئول ادامه داد: مقرر شده است از هر کارگروه حداقل یک طرح معرفی و برای اجرا و پیگیری نیز مطرح شود، در پنج ماه نخست سال جاری تاکنون پنج جلسه توسط شورای بسیج شهرستان و با استفاده از نظر نخبگان و دیگر صاحب نظران برگزار شده است.

در این جلسه سه کارگروه اجتماعی، بانوان، علمی و دفاعی به ارائه طرح و ایده پرداختند و راهکارها و نتایج و همچنین مدت زمان لازم برای اجرا طرح مورد نظر را مطرح نمودند و در نهایت با استفاده از نظر خواهی افراد موافق و مخالف به رأی توسط حاضرین جلسه گذاشته شد در نتیجه دو کرگروه اجتماعی و علمی حائز کسب نظر اکثریت شده و انتخاب شدند.

در پایان این جلسه بیانیه‌ای توسط مجمع بسیجیان سپاه ناحیه اراک برای حاضرین قرائت شد، در این بیانیه لزوم عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، نگاه دقیق به موضوع هسته‌ای و حفظ تدابیر مقام معظم رهبری، اقدام عملی در توجه به مسائل فرهنگی مورد توجه قرار گرفت و همچنین یادآور شد نخبگان، احزاب سیاسی و دولتمردان باید از هرگونه اتخاذ مواضع دشمن شاد کن بپرهیزند.

ارسال نظرات