خبرهای داغ:

اولین هدف اردوی جهادی خود سازی است

رحیملو اولین هدف اردوی جهادی راخود سازی دانست و بیان کرد: رسالتی بر دوش جهادگران است و آن توسعه فرهنگ محرومیت زدایی، ایجاد روحیه سازندگی و امید در مناطق محروم برای مردم است.
کد خبر: ۸۵۶۴۵۸۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان آوج، منصور رحیملو فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای آبگرم، اظهار کرد: اولین هدف اردوی جهادی خود سازی است، همان‌طور که برترین جهاد‌ها جهاد اکبر در معرکه نفس است. این گذر از خود و اجابت حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی است که از این سفر برای آدمی می‌ماند.

وی تصریح کرد:در طی این سفر، تذکر و همیاری به یکدیگر در پیمودن پلکان رشد و کمک به سایرین برای ساختن فضای فرهنگی و مذهبی محیط نیز حاصل می شود.

رحیملو با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف اردوهای جهادی سازندگی عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی در منطقه است.اضافه کرد: رسالتی بر دوش جهادگران است و آن توسعه فرهنگ محرومیت زدایی، ایجاد روحیه سازندگی و امید در مناطق محروم برای مردم است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای آبگرم عنوان کرد: گروه جهادی 22 نفره شهید قدرت الله حدادی در قالب حلقه صالحین به مدت 7 روز در روستای شاخدار از توابع شهرابگرم جهت بازسازی و مرمت خانه نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد در حال انجام می باشند.

وی در خاتمه یاداور شد:همچنین از برنامه های فرهنگی گروه جهادی شهید قدرت الله حدادی دیدار و دلجویی از خانواده محترم شهدا و برگزاری حلقات معرفتی و نشست بصیرتی می باشد.

5002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار