خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت کازرون:

استکبار با شعار مبارزه با تروریسم در پی ایجاد استعمار نو است

خطیب موقت نماز جمعه کازرون گفت: نظام پوسیده آمریکا و اسرائیل در قالب شعار دروغین حقوق بشر و مبارزه با تروریسم می‌خواهند استعمار نویی را مذبوحانه در جهان پیش ببرند.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۷۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، از کازرون، حجت‌الاسلام محمدجواد عزمی در خطبه‌های نماز جمعه  این شهر با گرامی‌داشت 17 شهریور سالروز کشتار مردم مظلوم تهران در میدان ژاله به دست دژخیمان ستم‌شاهی در سخنانی اظهار داشت: هزاران انسان بی‌گناه در این روز به درجه رفیع شهادت رسیدند که بیانگر جنایت ضداسلامی رژیم پلید ستم‌شاهی بود که این روز به‌عنوان روز مقاومت در مقابل دیکتاتور جهنمی و وحشت‌آور نام‌گذاری شد.

وی گفت: رژیم پهلوی بزرگ‌ترین ستم را به مردم مظلوم ایران می‌کرد و کسی جرئت اعتراض در برابر این ستم‌ها و بی‌عدالتی‌ها را نداشت تا اینکه شاگردان امام راحل که از مکتب امام حسین (ع) درس منطق قیام خون بر شمشیر را فرا گرفته بودند با جان‌فشانی بساط ابرقدرت‌ها و نوکرانشان را درهم پیچیدند.

عزمی ادامه داد: 17 شهریور نقطه عطفی در انقلاب اسلامی بود که انقلاب را بسیار بالنده‌تر و زمینه پیروزی انقلاب را فراهم کرد.

خطیب موقت نماز جمعه کازرون تصریح کرد: چنانچه دشمن انقلاب اسلامی عاقل بود با دیدن جان‌فشانی‌های مردم ایران در 17 شهریور دست از توطئه و دشمنی خود برمی‌داشت.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمنان خواسته و ناخواسته ما را قوی و آنان را ضعیف‌تر کرده است، اظهار داشت: با مرور حوادث بدو انقلاب تاکنون متوجه می‌شویم که روزبه‌روز به قدرت الهی ایران اسلامی افزوده‌تر و دشمن ضعیف و خوارتر شده است.

عزمی نوزدهم شهریورماه سالروز رحلت آیت‌الله طالقانی را گرامی داشت و افزود: آن مرحوم مورد احترام تمام علما به‌ویژه امام راحل بود که ایشان بارها به خاطر مبارزه با رژیم ستم‌شاهی دستگیر و مورد شکنجه قرار گرفت.

امام‌جمعه موقت کازرون گفت: آیت‌الله طالقانی با حکم حضرت امام (ره) به‌عنوان نخستین امام‌جمعه تهران منصوب شد و نماز جمعه‌ای که از صدر اسلام تا پیش از انقلاب متروک‌ شده بود را احیا کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان مهم و کلیدی مقام معظم رهبری در مورد تصویب متن برجام در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و بیان داشت: دشمن به هیچ حدّ و مرزی قانع نیست و ما باید ترفندهای دشمنان را بشناسیم و مقابله‌ به‌مثل کنیم و نباید از حدی که دشمن برای ما تعریف می‌کند، هراس داشته باشیم.

عزمی با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری در مورد نقش مجلس شورای اسلامی در بررسی مسائل هسته‌ای، تصریح کرد: معظم‌له بررسی متن توافق شده ایران و کشورهای 1+5 را بر عهده مجلس شورای اسلامی گذاشتند که نمایندگان این مهم را با دقت مورد بررسی قرار دهند.

خطیب موقت نماز جمعه کازرون با انتقاد از سکوت مجامع به اصطلاح حامی حقوق بشر در برابر کشتار انسان‌های بی‌گناه در فلسطین، عراق، لبنان، یمن، افغانستان، سوریه و دیگر کشورهای اسلامی، گفت: نظام پوسیده آمریکا و اسرائیل در قالب شعار دروغین حقوق بشر و مبارزه با تروریسم می‌خواهند استعمار نویی را مذبوحانه در جهان پیش ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار