خبرهای داغ:
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسکن مهر حتی اگر نگاه دولت با دولت پیشین متفاوت باشد باید برای استفاده مردم به سرانجام برسد.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۶۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، جعفر قادری در حاشیه برگزاری آیین گشایش و بهره‌برداری از 843 واحد مسکن مهر در منطقه لپویی شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار داشت: منطقی نیست که مسکن مهر در همین حال رها شود زیرا افرادی که در این طرح متقاضی شدند، نیاز مبرم به خانه داشته‌اند.

وی با اشاره به امکان تبدیل به احسن شدن این واحدها گفت: باید از تعاونی‌هایی که در هر شرایطی کار خود را در مسکن مهر دنبال کردند، تقدیر و تشکر کنیم زیرا از همان ابتدا درصد بسیاری می‌گفتند که کارهای تعاونی به سرانجام نمی‌رسد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تشکر از کمک برخی دستگاه‌ها در این زمینه، تأکید کرد: باید مشارکت دستگاه‌های اجرایی در فراهم‌سازی برخی زیرساخت‌های موردنیاز در این پروژه بیشتر شود.

*زیباترین روز متقاضیان مسکن

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز نیز به خبرنگار فارس گفت: امروز زیباترین روز متقاضیان مسکن مهر خواهد بود.

محمدرضا هاجری خاطرنشان کرد: یکی از وظایف نظام این است که آینده را در دل مردم روشن کند و به همین دلیل امروز روز شادی است.

وی با اشاره به چگونگی تشکیل تعاونی مسکن مهر شماره 3 شیراز (مجری پروژه) گفت: امروز باافتخار نتیجه کار جوانان متعهد و متخصص این تعاونی را مشاهده می‌کنید که امید را در دل 843 خانواده بارور کردند.

* نخستین بخش از شهرک مهر

مدیر تعاون اداره کل تعاون استان فارس نیز در حاشیه این آیین به خبرنگار ما گفت: امروز شاهد نخستین بخش از شهرک مهر امام رضا (ع) در تعاونی‌های مسکن مهر شیراز هستیم.

فخرالدین جمالی افزود: اگر دیگر تعاونی‌ها نیز مانند تعاونی شماره 3 مسکن مهر شیراز این آمادگی را برای تحویل سایر واحدها اعلام کنند، شهرک مهرامام رضا (ع) شکل خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در استان فارس نزدیک به 27 هزار واحد مسکونی مهر در قالب تعاونی داشته‌ایم که 22 هزار واحد آن تاکنون تحویل متقاضیان شده است.

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شیراز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به چگونگی ساخت این شهرک اظهار داشت: این مکان در سال 88 فقط تپه و صحرا بود و تصور خاک‌برداری آن کاری غیرممکن به نظر می‌رسید.

سعیدرضا عابد افزود: کار ساخت‌وساز در شهرک مهر امام رضا (ع) از حدود سه سال پیش در این مکان آغاز شد.

 وی یادآوری کرد: باوجود مشکلات کارشناسی فوق‌العاده، بقیه شرکت‌های تعاونی کار را در این شهرک تا 98 درصد پیش برده‌اند.

این مدیر گفت: مشکل فاضلاب منطقه با حمایت‌های صورت گرفته در حال حل شدن است.

*بهره‌برداری در 36 ماه

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر شماره 3 شیراز نیز در حاشیه این آیین به خبرنگار ما گفت: از میان 10 هزار متقاضی مسکن در این پروژه یک‌هزار متقاضی دارای شرایط قطعی را گزینش کردیم.

حسین فروزان افزود: از 28 اسفند سال 89 این شهرک با صورت‌جلسه اداره ثبت‌اسناد و املاک شهرستان زرقان تحویل تعاونی شد و در مدت 36 ماه توانستیم 843 واحد را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی یادآور شد: به گفته وزیر کشور، تنها تعاونی کشور هستیم که توانسته‌ایم به متقاضیان وام‌های قرض‌الحسنه با اقساط 20 ماهه بدهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها