خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

اقتصاد مقاومتی تکیه ‌بر داشته‌ها و توانمندی‌های داخلی است

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: بحث اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بر روی آن تأکید فراوان دارند در واقع تکیه ‌بر داشته‌ها و توانمندی‌های داخلی است.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۳۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی رستمی با اشاره به فواید اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بحث اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بر روی آن تأکید فراوان دارند درواقع تکیه ‌برداشته‌ها و توانمندی‌های داخلی است.

وی افزود: این توانمندی‌ها در همه زمینه‌های کشاورزی، معادن، صنایع مختلف و هوا و فضا مدنظر بوده و سهم مؤثری در اشتغال کشور خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به آمار ارائه‌شده از طرف سازمان بسیج درزمینهٔ اشتغال طرح اقتصاد مقاومتی بیان کرد: بر اساس گزارش‌ها ارائه‌شده طرح اقتصاد مقاومتی در کشور زمینه‌ساز اشتغال یک و نیم میلیون نفر در کشور شده است.

وی طرح اقتصاد مقاومتی را انقلابی در اشتغال کشور دانست و بیان کرد: اشتغال‌زایی که اقتصاد مقاومتی در کشور داشته انقلابی در اشتغال کشور بوده و بسیار قابل‌توجه است.

رستمی گفت: دولت و ادارات مختلف نیز در این طرح به جوانان کمک کنند و با توجه به سفارش‌های مقام معظم رهبری در راه اشتغال جوانان از طریق اقتصاد مقاومتی هر چه بیشتر تلاش کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در ملایر بیان کرد: در سال 93 طرح‌های اقتصاد مقاومتی زمینه اشتغال برای 800 نفر را در ملایر به وجود آورده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به وام‌های طرح‌های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: به طرح‌های اقتصاد مقاومتی از 50 تا 300 میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به معرفی متقاضیان تخصیص وام به بانک در ملایر گفت: در پنج‌ماهه نخست امسالمتقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی برای دریافت بیش از 10 میلیارد ریال وام به بانک معرفی‌شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات