رییس سازمان بسیج مستضعفین ترویج اهداف اقتصاد مقاومتی در روستاها را باعث افزایش محصولات داخلی عنوان کرد و گفت: با افزایش تولید محصول، علاوه بر افزایش درآمد کشاورزان؛ کشور را از واردات بی نیاز می کند.
کد خبر: ۸۵۶۴۲۱۷
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، سردار محمدرضا نقدی شامگاه امشب در جمع بسیجیان قرارگاه شهدای گمنام شهرستان رودبار و قرارگاه جهادی راهیان عرش پیام نور استان فعال در روستاهای خرمکوه و ناوه عمارلو رودبار اظهار کرد: برگزاری اردوهای جهادی استمرار حرکت جهادی شهداست.

وی تصریح کرد: اگر شهدا با اخلاص، از خودگذشتگی و بدون چشم داشت مادی به جبهه های هشت سال دفاع مقدس رفتند، امروز نیز نسل جوان و جهادگر با الگو قرار دادن سیره شهدا و با رفع محرومیت ها در اردوی جهادی به مردم خدمت می کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تقویت زیرساخت ها در روستاهای محروم در راستای اقتصاد مقاومتی را رویکرد جدید اردوهای جهادی در کشور برشمرد و گفت: کاهش تولید در محصولات کشاورزی به دلیل عدم وجود زیر ساخت ها و کشت سنتی است.

سردار نقدی با بیان اینکه بیش از ده ها هزار نهر خاکی کشاورزی در کشور وجود دارد یادآور شد: اگر این انهار در کشور ساماندهی و بتن ریزی شوند نیازی به احداث سد در کشور نخواهیم داشت.

وی ترویج اهداف اقتصاد مقاومتی در روستاها را باعث افزایش محصولات داخلی عنوان کرد و گفت: با افزایش تولید محصول علاوه بر افزایش درآمد کشاورزان؛ کشور را از واردات بی نیاز می کند.

گفتنی است، پروژه کانال کشی بتنی انهار کشاورزی یکی از مهم ترین اقدامات عمرانی دانشجویان جهادگر در این روستاهاست.

ارسال نظرات