خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد در یادواره ١٣شهید قراویز اسدآباد:
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه جمهوری اسلامی و خون رنگین وگرانقدر شهدا موجب آزادگی امروز ما شده است، گفت: خط ولایت خط رمز و راز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۶۴۲۱۱
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یادواره ١٣شهید عملیات قله قراویز شهرستان اسدآباد با حضور مسوولان و خانواده معظم شهدا در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزارشد.

امام جمعه شهرستان اسدآباد در این مراسم با اشاره به آیه١۶٩سوره آل عمران اظهار کرد: شهدای بزرگوار ما با گذشت و مسلط شدن بر هوای نفس و نفس اماره و چشم پوشیدن از آرزوهای کوتاه دنیوی بهترین مرگ را برای خود انتخاب کردند.

حجت الاسلام موسی حسینی مجد با بیان اینکه شهدا با انتخاب خود راه و پیکار خود را مشخص کردند، تصریح کرد: آنان داوطلبانه در راه خدا به جنگ دشمنان شتافتند و بدون شک خدا نیز در این راه مقدس آنان را به عنوان انسانهای شایسته در این راه انتخاب کرده بود.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال خون بهای شهدای گرانقدر است، افزود: خون بهای خدایی بودن تنها برای شهادت و پیکار در راه خدا است که باید این اوصاف نیز در ما زنده شود و برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت جهت یاد آوری اوصاف شهدا خواهد بود.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه شهدا با بندگی خدا و با راه روشن انتخاب شده خود به این مقام نایل شده اند، خاطرنشان کرد: انقلاب و اسلام مدیون و مرهون خون رنگین شهدا است و باید بر این شعارها با شعور بدون آنکه تنها لقلقه زبان باشد عمل کنیم.

وی با تأکید بر توجه بیشتر بر دو اصل ولایت و ولی امر مسلمین یادآور شد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی چهار اصل پایدار انقلاب سرافراز و پر افتخار ما است که به واسطه خون شهدا و قرآن و عترت وبا اعتقاد ات مقدس ما به دست آمده و باید با سعی و تلاش در حفظ و صیانت آن با تمام توان بکوشیم.

حسینی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی و خون رنگین وگرانقدر شهدا موجب آزادگی امروز ماشده گفت: خط ولایت خط رمز و راز پیروزی و بقای انقلاب اسلامی است.

گفتنی است؛ ١٣شهید قراویز در ١١شهریور سال١٣۶٠در عملیات قله قراویز به شهادت رسیده اند که این شهدا با عنوان شهدای قراویز معروف بوده و از شهدای شهرستان اسداباد هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات