خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اجرای ۴۵۰ عنوان برنامه توسط سپاه استان در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۴۲۰۹
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جلسه ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه ۴۵۰ عنوان برنامه توسط سپاه استان در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد، بیان کرد: در ۱۲۰۰ پایگاه مقاومت برنامه های هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولین برنامه رژه نیروهای مسلح در ۳۱شهریور خواهد بود، گفت: مهم ترین برنامه بازخوانی عملیات کربلای چهار است چراکه رزمندگان همدان نقش مهمی در این عملیات داشته اند و این برنامه به مدت هفت شب در باغ موزه دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برنامه های خوبی برای هفته دفاع مقدس در نظرگرفته شده است، گفت:در روز سوم هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برگزار می شود که برای آن ۱۰مسیر در نظرگرفته شده است.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان راهیان نور از دیگر برنامه های سپاه است، عنوان کرد: اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سبب آشنایی جوانان با رشادت های شهیدان و جانبازان خواهد شد.

مجیدی با بیان اینکه باید بیشتر از این ها به رشادت ها و پاکبازی های شهدا پرداخت، بیان کرد: اگر ما با آرامش در کشور زندگی می کنیم این آرامش را مدیون شهدا هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات