خبرهای داغ:
عرب اسدی؛

آمادگی تیم پایگاه امام حسن عسکری(ع) برای حضور در مسابقات شهرستانی کبدی

فرمانده پایگاه امام حسن عسگری(ع) شاهرود از آمادگی تیم پایگاه امام حسن عسکری(ع) حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن بیطالب(ع) شاهرود در مسابقات قهرمانی شهرستانی کبدی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۴۲۰۳
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴

مهدی عرب اسدی، فرمانده پایگاه امام حسن عسگری(ع) شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه این پایگاه متشکل از یک تیم کبدی است، اظهار داشت: تیم کبدی پایگاه متشکل از هشت بازیکن؛ مهدی مصطفی لو، مهدی ملک احمدی، علی شاملو، محمد تقی مصطفی لو،حسن زاهدی، حبیب مزینانیان، علیرضا زاهدی و علیرضا حمیدی تمرینات آماده سازی خود را جهت شرکت در مسابقات شهرستان پیگیری می کنند.

وی افزود: با توجه به رسالت بسیج در امر تعمیم ورزش در جامعه به عنوان یک معروف این تیم تشکیل و در مسابقات سال گذشته موفق به کسب مقام نائب قهرمانی شهرستان شاهرود شده و مهدی مصطفی لو نیز به عنوان امتیاز آورنده ترین بازیکن شناخته شده بود.

فرمانده پایگاه امام حسن عسگری(ع) شاهرود خاطرنشان کرد: اعضای این تیم عضو حلقه های صالحین هستند و تمرینات منظمی را در طول سال برای حضور در مسابقات دارند و به عنوان یکی از تیم های ورزشی بسیج در مسابقات مختلف شرکت می کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها