علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی در رزمایش اقتدار ثارالله با اشاره به رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری گفت: ایشان در عصر فتنه‌ها و توطئه ‌های جهانی امت اسلامی را هدایت کرده و پرچم احیای هویت و عظمت اسلام را در دست دارند و با الهام بخشی‌های خود روح بیداری اسلامی را در جهان اسلام منتشر می‌سازند.
کد خبر: ۸۵۶۴۱۹۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار حسین سلامی در جمع 50 هزار نفری بسیجیان گفت: شما پرچمدار آزادگی، ثبات، اقتدار، ایستادگی و مقاومت ملت ایران و امت اسلام هستید و آرامش خاطر رهبر عزیزمان نیز هستید.

  وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی که شما از دل آن برخاسته‌اید سیاست‌ها و راهبردهای آمریکا را در هم شکست و ملت ایران را از اسارت و برده داری مدرنی که توسط آمریکا و غرب در دوران سیاه رژیم پهلوی حاکم شده بود نجات بخشید و ایران را به کشوری بزرگ و تاثیرگذار در عرصه‌ جهانی تبدیل کرد.

شما بسیجیان میراث داران شهدای والا مقامی هستید که پیکر جاودانه آنها روی در نقاب خاک کشیده است، اما آثار شهادت و جانبازیشان برای همیشه شخصیت و هویت اسلامی این ملت را ترسیم می‌کند.

وی افزود: بسیجیان از دل فتنه‌های پیچیده‌ای که آمریکا و نظام سلطه برای تهی کردن محتوای این ملت طراحی کرده بود و شکست خورد شکل گرفته‌اند. این ملت با صبر و شکیبایی، ثبات و اقتدار و پیروی از فرامین ولی امر خودشان و با تکیه بر فرهنگ عاشورایی استراتژی تحریم را در هم شکستند.

سلامی افزود: غرب و در راس آنها آمریکا ایران را تهدید به حمله نظامی کردند، اما ایستادگی و عظمت ملت ایران آنها را از جاده گزینه نظامی و از مسیر تحریم اقتصادی   و تهاجمات فرهنگی رذالت آور خارج ساخت و در مسیر دیپلماسی هدایت کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هسته‌ای خاطر نشان کرد: ما مرهون تلاش ها و فعالیت‌های علمی احمدی‌ روشن، شهریاری، طهرانی مقدم و ... هستیم و از دل پیشرفت‌های بزرگی که بدست آورده‌ایم تحریم های دشمن را بی اثر و از موانع عبور کرده‌ایم.

سلامی، افزود: اگر آمریکا از گزینه نظامی صحبت می‌کند ما نیز همان عبارت حضرت امام (ره) را تکرار می کنیم و می گوییم ما تا آخر ایستاده‌ایم و در برابر تهدیدات آمریکا مقاومت خواهیم کرد و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. مقامات آمریکایی می دانند که نمی‌توانند به آنچه در رویا فکر می کنند و در بیان می گویند در عمل نمی توانند اجرا کنند و می‌دانند ایران کشوری است که این توانایی را دارد حفره تنفس آنها در منطقه را ببندد.  

وی تاکید کرد:‌ آنها با اینکه اطلاع دارند که قدرت دفاعی ما به چه اندازه است اما در عملیات‌های روانی خود از گزینه جنگ با ما سخن می‌گویند، اما بدانند که این عبارت برای ملت ایران نخ نما شده است و ما امروز شاهد شکل گیری منحنی زوال قدرت غرب در جهان هستیم و درخشش نور خورشید انقلاب اسلامی را در تمامی جهان اسلام حس می‌کنیم. آنها باید بدانند که دیگر بیش از این نمی‌توانند ثروت و هویت مسلمانان را  غارت کنند چرا که مسلمانان بیدار شده‌اند و در برابر سلطه جویی‌های آنها مقاومت می‌کنند.

 سردار سلامی تاکید کرد: چه توافق بشود و چه نشود آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران و جهان اسلام به شمار می رود، توافق از منظر موافقان در آمریکا  به عنوان یک رهیافت تازه برای تحمیل تهدید و فشار علیه ایران به کار می‌رود و مخالفان توافق نیز در صدد توسعه دشمنی خود با ایران هستند. بنابراین هر دو جریان سیاسی اصلی در آمریکا مثل دو لبه قیچی علیه ایران عمل می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما نقاط ضعف و قوت آمریکا را می‌شناسیم و روزانه تمام رفتار ها و تحرکات آنها را رصد می کنیم و منتظر فرصت هستیم که اگر آمریکایی ها غلطی بکنند تمام منافع سیاسی و اقتصادی آنها را در جهان به آتش بکشیم. آمریکایی ها بدانند اگر بخواهند از گزینه‌های روی میز سخن به میان بیاورند گردن آنها را به آسمان پرتاب می‌کنیم و سرانگشتانشان را قطع می کنیم.  

سلامی افزود:‌ چه توافق بشود و چه نشود ما از حمایت‌های خود از ملت‌های مظلوم و مسلمان در برابر سیاست‌های سلطه جویانه آمریکا دست بر نخواهیم داشت؛ چه توافق بشود و چه نشود از پیشرفت‌های علمی و فنی خود برای تبدیل شدن به یک تمدن بزرگ دست نخواهیم کشید و هرگز ظرفیت‌های اقتصادی خود را در اختیار نظام سلطه و قدرت‌های غربی و آمریکا قرار نخواهیم داد و در ایران هیچ فرش قرمزی زیر پای سران کشورهای سلطه‌ پهن نخواهیم کرد. چه توافق بشود و چه نشود ما اجازه نفوذ هیچ گونه اندیشه‌ غرب‌گرایانه را به کشور نمی‌دهیم.

 

  

ارسال نظرات