خبرهای داغ:
مدیر کاروان راهیان نور شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی:

حس مسئولیت و شرمندگی در برابر خون شهدا در من تداعی می شود +تصاویر

با این دیده ها و شنیده ها بیش از پیش حس مسئولیت و شرمندگی در برابر خون شهیدان در خود احساس می کنم.
کد خبر: ۸۵۶۴۱۶۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

مهدی درویش زاده مدیر کاروان راهیان نور شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، ضمن درود به روح پر فتوح بنیان گذار کبیر انقلاب و شهدای گلگون کفن ۸ سال دفاع مقدس گفت: هنگامی که ما با کاروان راهیان نور از مناطق جنگی بازدید می کنیم؛ به عینه دشواری ها و سختی های رزمندگان اسلام در که راه دفاع از میهن و ناموس این مرز و بوم تحمل کردند را می بینیم.

وی ادامه داد: در این حین سخنان راویان جبهه و جنگ که خود از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند را می شنویم و به عمق ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان اسلام پی می بريم.

درویش زاده افزود: با این دیده ها و شنیده ها بیش از پیش حس مسئولیت و شرمندگی در برابر خون شهیدان در خود احساس می کنیم و سرانجام تلاش می کنیم که در راه حفظ آرمان شهیدان قدم برداریم.

مدیر این کاروان زیارتی خاطرنشان کرد: این برانگیختگی روحی در زائران مناطق جنگی باعث تقویت فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی می شود و از گسترش فرهنگ غربی جلوگیری می شود.

وی تاکید کرد: برای گسترش و ترویج فرهنگ ایثار باید سازمان ها و ارگانهای مرتبط با اعزام کاروان راهیان نور، تمام تلاش خود را در مهیا کنند و امکانات مورد نیاز برای حضور بسیجیان و اقشار مختلف جامعه را در بازدید این مناطق بکار ببندند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار